آخرین قیمت ست پشتی ترمه سال 99

ست پشتی ترمه در سال 99 دارای طرفداران زیادی است. این محصول سنتی در فصول گرم سال بیشتر مورد خرید و فروش واقع می شود. چرا که اغلب برای ایوان و حیاط و باغ و رستوران ها می توان به راحتی استفاده کرد و از فضای باز لذت برد. برای دریافت آخرین قیمت ست شاه نشین های ترمه می توانید از طریق واتساپ و به صورت مستقیم با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

ست پشتی ترمه

مشخصات ست پشتی ترمه سنتی یزد

ست پشتی ترمه

پشتی ترمه از جمله وسایل پر مصرف در شهرهای مرکزی و جنوب ایران است.به خصوص در شهر یزد هم تولید و هم مصرف ان به فراوانی وجود دارد. از جمله صنایع دستی این شهر نیز محسوب می شود. که می تواند سوغاتی بسیار خوبی برای مسافران و توریست ها باشد.

یکی از رسم های قدیم مردمان این دیار که هنوز هم دنبال می شود این بوده که پشتی ترمه را به عنوان هدیه ای ماندگار برای نوعروسان و خانه نویی می بردند. این محصول می تواند در طرح های متنوع و زیبا تهیه شده و به فروش برسد. یکی از مشخصات بارز ست پشتی ترمه طرح زیبای بته جقه است که هنوز هم به فراوانی برای دوخت پشتی های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی و دوخت پشتی ترمه می توان از پارچه های ساده و قابدار ترمه استفاده کرد که هر کدام مشتری های خاص خود را دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت ست پشتی ترمه یزدی این است که از پارچه سنتی و باکیفیت ترمه استفاده می شود که این خود سبب فروش بیشتر این محصول شده است. خریداران دوست دارند تا پارچه و مواد داخلی پشتی ها دارای کیفیت خوبی بوده و تا بتوانند سالیان مدیدی از آن به خوبی استفاده کنند.

پارچه ترمه یزد معمولاً برای تولید صنایع دستی از قبیل ست کیف و کفش ترمه، ست رومیزی ترمه، ست پشتی خان نشین ترمه و ست صندوقچه ترمه استفاده می شود.

ست های پشتی ترمه دارای پشتی مربع و بالشت لوله ای و همچنین پشتی مثلثی می باشد که یک عدد تشک هم به ابعاد یک در دو متر زیر آن ها قرار می گیرد.

عرضه عمده ست پشتی ترمه درجه یک

ست پشتی ترمه

تولید و عرضه عمده ست پشتی ترمه یکی از شغل های درآمد زای مردمان شهر یزد است. چرا که ترمه بافی در این شهر رواج دارد و می تاون از آن محصولات متنوع و پرفروشی را توبلید و عرضه کرد. رنگ ها همیشه گیرایی و جذابیت خاصی در خری دارند. استفاده از رنگ های فیروزه ای و یا حتی سبزابی در بین محصولات ترمه فروش بیشتری دارد. در واقع رنگ ها سبب خاص شدن محصول می شوند. رعایت کیفت دوخت در پشتی ها سبب دوام و ماندگاری این محصول می شود.

همان طور که اشاره کردیم در صنعت ترمه بافی یزد از الیاف و نخ های مختلف استفاده می شود. در راستای این موضوع محصولاتی که به کمک ترمه یزدی بافته می‌ شوند، می‌ توانند در قیمت‌ های فروش متفاوتی به مشتریان معرفی شوند. در راستای دریافت اطلاهات بیشتر در این زمینه ها با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید.