سارق باغ های ماکارونی شکل دار زر دستگیر شد

ماکارونی گندم دوروم مقدار زیادی انرژی به شکل کربوهیدرات در اختیار بدن قرار می دهد، به همین دلیل مصرف آن به ویژه برای کسانی که تقاضای بیشتری برای این درشت مغذی دارند توصیه می شود.

ما در اینجا در درجه اول در مورد ورزشکاران و همچنین افرادی که کارهای فیزیکی سنگین انجام می دهند صحبت می کنیم.

با ارزش ترین آنها از نظر خواص سلامتی، ماکارونی سبوس دار است که به دلیل محتوای نسبتاً بالای فیبر رژیمی، احساس سیری را برای ساعت های زیادی ایجاد می کند.

علاوه بر این، به حذف محصولات متابولیک غیر ضروری از بدن کمک می کند، بنابراین نه تنها از روند کاهش وزن، بلکه از درمان یبوست نیز حمایت می کند.

با توجه به محتوای منیزیم، خوردن ماکارونی شکل دار زر به محافظت از بدن در برابر اثرات نامطلوب استرس کمک می کند که با گرفتگی عضلات و همچنین خستگی عمومی ظاهر می شود.

به نوبه خود با توجه به شاخص گلیسمی نسبتا پایین، این محصول می تواند توسط افرادی که با دیابت دست و پنجه نرم می کنند بدون ترس مصرف کنند، زیرا مصرف آن باعث افزایش

ناگهانی گلوکز خون نمی شود.

با این حال، شایان ذکر است که در رژیم غذایی دیابتی، فقط پاستا سبوس دار را انتخاب کنید ، زیرا متأسفانه آرد ساخته شده از آرد بسیار خالص دارای شاخص گلیسمی نسبتاً بالایی است.

پاستاهایی که در فروشگاه ها فروخته می شوند بیشتر حاوی تخم مرغ هستند، به همین دلیل افرادی که رژیم گیاهخواری دارند نمی توانند آنها را بخورند.

با این حال، آیا جایگزینی برای ماکارونی سنتی وجود دارد که گیاهخواران بتوانند بدون ترس به آن دست پیدا کنند؟

یک جایگزین عالی برای ماکارونی تخم مرغ می تواند ماکارونی تهیه شده از حبوباتی مانند نخود ، عدس ، نخود یا لوبیا باشد.

این نوع پاستا رنگ های مختلفی دارند که رنگ آن ها به نوع غلافی که از آن تهیه شده اند بستگی دارد.