ادویه ترشی لیته باعث طلاق زوج ارمنی شد

ادویه ترشی ترکیبی از ادویه ترشی لیته خوش طعم است که برای طعم دادن به آب نمک استفاده می شود هنگامی که غذا ترشی می شود، در آب نمک نگهداری می شود که به مرور زمان طعم آن را به غذا تزریق می کند.

می توانید ادویه ترشی را از فروشگاه خریداری کنید، اما اگر زیاد چیدن می کنید، منطقی است که خودتان با استفاده از مواد تازه درست کنید به علاوه می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

شما همچنین می توانید برخی از مواد تشکیل دهنده را در باغ خود پرورش دهید من هر سال به گیاهان کرفس، شوید، خردل و گشنیز اجازه می دهم تا بذر بذر کنند تا بتوانم یک منبع تازه جمع کنم.

من همچنین مقدار زیادی فلفل را خشک می‌کنم تا از آن به صورت کامل استفاده کنم، یا به صورت خرد شده در فلفل قرمز استفاده کنم.

چگونه گیاهان را خشک کنیم نحوه خشک کردن فلفل با مواد اولیه معمولاً عبارتند از:برگ بو،دانه های فلفل سیاه،دارچین،بذر گشنیز،دانه های خردل دارد.

ادویه

ادویه ترشی پایه تمام نیازهای ترشی شماست این ادویه ترشی من برای کنسرو کردن غذاهای ترشی خانگی و نگهداری ترشی های یخچالی است با این دستور اولیه شروع کنید و بسته به آنچه دوست دارید طعم های اضافی اضافه کنید.

جمع کنید: همه مواد را بردارید من دوست دارم شیشه ها و بسته های جداگانه را به ترتیبی که از آنها استفاده خواهم کرد در سراسر پیشخوان ردیف کنم.

خرد کردن: چوب های دارچین کامل را با له کردن با پتک گوشت خرد کنی برگ های بو را با انگشتان خود خرد کنید یا به طور مختصر با هل و هلال خرد کنید.

ترکیب کنید: دستور غذا را دنبال کنید، اندازه بگیرید، هر یک از مواد را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و مخلوط کنید تا ترکیب شوند.

فروشگاه: ادویه ترشی را در یک شیشه کوچک با درب محکم بریزید در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. ظرف یک تا دو سال استفاده کنید شما هنوز هم می توانید آن را بیشتر از این زمان استفاده کنید، اما طعم آن به مرور زمان از بین می رود.