با کفش گیوه کردی واریس پا را فراموش کنید

اگر پوست حساسی دارید، عاقلانه است که هنگام اسپری کفش از دستکش وینیل یا لاستیکی استفاده کنید و سپس دستان خود را به خوبی بشویید.

اگر آسم یا هر مشکل تنفسی دیگری دارید، همیشه از ماسک استفاده کنید و اگر اسپری وارد چشم‌هایتان شد یا باعث تحریک پوستتان شد، فوراً با آب فراوان بشویید.

کفش گیوه کردی به راحتی در ماشین لباسشویی پرتاب می شوند که کثیف هستند.

قبل از انجام این کار، همیشه هرگونه آلودگی سطحی را از کف یا کناره های کفش با یک پارچه کمی مرطوب پاک کنید.

اگر کفش ها در گل غلیظ شده اند، ابتدا آنها را به آرامی با یک برس نرم و آب بشویید.

هر نوع شوینده تجاری باید آنها را تمیز و تمیز کند. توصیه می شود بند ها را بردارید و یا با کفش های برزنتی بشویید، آنها را با دست بشویید یا دفعه بعد که یک بار لباس می شویید بشویید.

کفش های بوم را می توان به راحتی روی یک خط آویزان کرد تا در هوا خشک شود. آنها معمولاً باید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی آماده پوشیدن شوند.

اگر در فصل زمستان یک جفت کفش بوم می پوشید و در نهایت با خطوط نازک مواج سفید در قسمت بالایی کف کفش، با تمرکز آنها در اطراف کف کفش، اینها را در نظر بگیرید.

لکه های نمک از جاده هستند و باید در اسرع وقت پاک شوند. اگر در جای خود باقی بماند، لکه های نمک باعث سفت شدن بوم و سپس ترک خوردن می شود و احتمالاً بخیه ها متأسفانه پوسیده می شوند.

با شستن کفش های برزنتی خود با شامپوی پارچه ای و جیر و سپس قرار دادن آنها در جایی برای خشک شدن از این امر جلوگیری کنید.

هرگز اجازه ندهید کفش های برزنتی با قرار دادن آنها در نزدیکی رادیاتور، شومینه یا هر نوع گرمای مستقیم دیگری خشک شوند، زیرا شدت گرما ممکن است مواد کفش را از بین ببرد.