بزرگ ترین مرکز فروش پشتی ترمه

فروش پشتی ترمه سنتی از وسایل پرمصرف بین خانواده های ایرانی است. امروزه هنوز هم در کنار مبلمان های راحتی و سلطنتی می توان نمونه هایی از پشتی های سنتی را در خانه های ایرانیان مشاهده کرد. مخصوصا مناطق مرکزی و جنوب کشور. پشتی ترمه از تولیدات داخلی است که افراد می توانند با دوخت و تهیه این نوع وسیله نقشس موثر در افزایش تولید داخلی داشته باشند. حتی با تولید محصول باکیفیت و مرغوب صادرات ان نیز گسترش یافته و با استقبال کشورهای عرب نشین مواجه شده است.

فروش پشتی ترمه

استفاده از پشتی سنتی از گذشته تا اکنون

همانطور که بیان شد استفاده از پشتی قدمتی دیرینه دارد. در روستاها افراد که از کار کشاورزی یا دامداری برمی گشتند برای استراحت و بیرون کردن خستگی خود با لم دادن به پشتی های سنتی و ایرانی این کار را انجام می دادند. هر چند امروزه نیز در اغلب روستاها هنوز هم پشتی طرفداران بیشتری دارد. در استان هایی مانند یزد و اصفهان و کرمان و شهرهای جنوبی ایران بیشترین استفاده کنندگان این محصول سنتی محسوب می شوند. امروزه نیز می توان در کنار مبل ها و دکوراسیون های مدرن با گذاشتن پشتی سنتی ترمه به صورت ست شاه نشین جلوه ای زیبا و جذاب به فضا بخشید.

محل وفضاهایی که می توان از پشتی های سنتی ترمه استفاده کرد عبارتند از:

  • مساجد
  • خانه ها
  • رستوران های سنتی
  • رستوران های بین راهی
  • چای خانه های سنتی
  • هتل های سنتی
  • مناطق بوم گردی

فروش پشتی ترمه در انواع طرح و رنگ

فروش پشتی ترمه

در کشور ایران استفاده از این محصول در همه جای این کشور و در همه شهرها رونق داشته است. تولید پشتی سنتی ترمه یکی از مشاغل بسیار کهن در ایران به حساب می‌آید. امروزه نیز در کارگاه های کوچک و بزرگ استان یزد و در شهرستان های یزد و میبد و اشکذر شاهد تولید انبوه این محصول کاربردی و سنتی برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی هستیم.

علاوه بر پشتی سنتی ترمه که به صورت جفتی خرید و فروش می شود، می توان ست شاه نشین آن را نیز برای طراحی اتاق مهمان و پذیرایی در نظر گرفت. این ست پشتی بسیار زیبا بوده و فضای سنتی و جذابی را برا اتاقتان به ارمغان خواهد آورد. این نوع ست دارای یک جفت پشتی مربع و یک جفت پشتی لوله ای و همچنین یک جفت مثلثی و یک زیر انداز می باشد که فضای یک در دو متر مربع را پر خواهد کرد. اگر دوست دارید جایی دنج وسنتی را به مهمانان خود عرضه کنید پیشنهاد ما ست شاه نشین ترمه یزد است.