بهترین قیمت فروش تشک و پشتی سنتی ترمه

فروش تشک و پشتیتشک و پشتی سنتی یکی از ده ها محصول ساخته شده از پارچه ترمه است. ترمه یکی از کالاهای ایرانی سنتی که نقش ویژه ای را در مصرف داخلی و خارجی به خصوص برای صادرات دارد. استفاده از این محصول هنوز هم کاربردهای فراوانی در خانه های ایرانیان دارد.

مشخصات انواع پشتی سنتی

ترمه یکی از پارچه هایی است که تراکم بالایی دارد و ماندگاری آن زیاد است در صورت استفاده صحیح می توان تا سال‌های سال برای شما به عنوان کالایی نفیس بماند.

ترمه یکی از انواع پارچه‌های گران قیمت است. البته اگر از ابریشمی آن باشد چرا که امروزه علاوه بر ابریشم از نسخه های دیگری مانند پلی استر برای بافتن استفاده می شود. امروزه بافت پارچه ترمه به وسیله دستگاه های صنعتی صورت می پذیرد که البته معایب و مزایای متنوعی دارد از مزایای آن این است که میتوان ازده ها رنگ و طرح برای بافت این پارچه سنتی استفاده کرد.

تشک و پشتی سنتی آن در کارگاه‌ها و تولیدی‌های استان یزد تولید و عرضه می‌شود که هر کدام از آنها دارای طرح و رنگ متنوعی است و خریدار می تواند با توجه به نیاز خود البته اگر خرید عمده داشته باشد ابعاد و سایز مورد نظرش را سفارش دهد.

ابعاد و اندازه هایی که تولیدی های پشتی برای دوختن آن در نظر می گیرند متفاوت است و با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد فرق می‌کند و ابعاد استاندارد آن حدود ۶۵ در ۸۰ سانتی متر است که خریدار عمده می تواند برای تعداد بالا  اندازه کوچکتر یا بزرگتر آن را سفارش دهد. ابعادی مانند ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر که کوچکتر  و ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر که بزرگترین سایز برای پشتی های مربع است.

علاوه بر پشتی های مربع از انواع دیگری از پشتی ها استفاده می شود مانند پشتی ها مثلثی و پشتی های لوله‌ای که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و در مکان های مختلف قابل استفاده است.

تشکچه سنتی نیز اغلب برای عرضه ست شاه نشین تولید شده و دارای ابعاد مختلفی است که ابعاد استاندارد آن حدود دو در ۸۰ سانتی متر است این شخص می تواند در طرح های متنوع آن را سفارش دهد.

فروش تشک و پشتی

خرید تشک و پشتی سنتی با بهترین قیمت

استفاده از پارچه ترمه و محصولات تهیه شده از این پارچه از دیرباز در کشور ما رواج داشته و مورد استفاده ایرانیان قرار گرفته است که امروزه به به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی صادر می شود.

از طریق این مجموعه می توانید انواع پشتی سنتی ترمه را با تنوع بالایی از طرح و رنگ و بهتر از همکه با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

خرید این محصول به روشهای مختلفی صورت می پذیرد که یکی از این روش ها خرید اینترنتی است. خوش بختانه فروشگاه های معتبر و مجاز اینترنتی در این زمینه فعالیت می‌کند و انواع ترمه مرغوب را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار می دهند. برای سفارش و اطلاع از مشخصات و قیمت انواع تشک و پشتی سنتی ترمه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.