ترمه یزد در بازار تهران

ترمه یزد زیباترین و سنتی ترین دست باف کشور است که  قرن ها معرف هنر و صنعت یزد بوده و تولید آن در کشور به طور عمده در اختیار یزدی هاست.

این هنر 500ساله در دوره صفویه به اوج شکوفایی خود رسید. ترمه در بدو ظهور دراختیار زرتشتیان یزدی قرار داشت که از آن برای نوعی تن پوش که مخصوص مجالس سرور و عروسی بود، استفاده می کردند.

ترمه یزد

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]ویژگی خاص ترمه های قدیمی یزدی، بافته شدن آن ها با انگشتان بود که به انگشت باف شهرت داشته و با ظرافت و دقت خاصی بافته می شده است.[/box]

ترمه یزد را از کجا بخرم؟

با ماشینی و صنعتی شدن ترمه بافی، کارگاه های تولید ترمه در یزد زیاد شد تا بتوانند به انواع سلیقه ها پاسخ دهند و ترمه های متنوع و زیبایی را به بازار عرضه کنند. سایت ترمه سازی با برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولیدکننندگان ترمه، انواع ترمه ها را در طرح های سنتی و زیبا عرضه میکند.

با استقبال مردم از ترمه، این هنر سنتی علاوه بر استان یزد در بیشتر شهرهای دیگر به ویژه در تهران هم خریداران بسیاری دارد.

ترمه یزد

این سایت ترمه های تولید شده در استان یزد را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دراختیار خریداران در تمام نقاط ایران قرارا می دهد. اگر قصد خرید عمده پارچه ترمه و ترمه دارید نیازی به سفر به شهر یزد نیست افی است از سایت ما دیدن کنید و با ما در ارتباط باشید.

مدیرفروش        فاطمه باقری            09136729054