تولید رومیزی ترمه ارزان قیمت

استان یزد یکی از معروف ترین تولید رومیزی ترمه ارزان در سطح کشور است. برای خرید عمده رومیزی ترمه از این مجموعه دیدن کنید و با کاهای ما آشنا شوید.

اگر دوست دارید ترمه زیبا و سنتی و درعین حال ارزان قیمت تهیه کنید، بیایید ابتدا به چند نکته توجه کنیم.

  • منظور از ترمه ارزان قیمت ترمه ایست که از الیاف پلی استر تولید شود.
  • ترمه ارزان قیمت هم می تواند با کیفیت باشد، اگر تراکم بافت بالایی داشته باشد.
  •  ترمه ارزان هم می تواندبه عنوان هدیه ماندگار باشد و هم استفاده شخصی کرد تا بدون دغدغه باز بتوان با قیمت ارزان ترمه های خود را تغییر داد.

 

تولید رومیزی ترمه ارزان

انواع رومیزی ترمه ارزان

رومیزی ترمه پلی استر  را هم می توان مانند ترمه ابریشم در انواع مدل ها و طرح ها تولید و عرضه کرد. از جمله رومیزی های ترمه عبارت اند از:

  • رومیزی ترمه یک دریک (بقچه)
  • ست رومیزی ترمه سه تکه
  • ست رومیزی ترمه چهار تکه
  • ست رومیزی ترمه پنج تکه
  • رانر ترمه

چگونه رومیزی ترمه بدوزیم؟

برای دوخت رومیزی ترمه به وسایلی نیاز داریم تا بتوانیم حتی در خانه نیز آن رادوخته و استفاده کنیم. مهم ترین آن همان پارچه ترمه است که می تواند از جنس ابریشم درجه یک و یا پلی استر باشد.

  • آستر برای پارچه که می تواند ساتن تافته باشد
  • لایی که می تواند کاغذی و یا پارچه ای باشد.
  • مغزی که برای زیباتر شدن اطراف کار استفاده می شود.
  • سرمه و یا منجوق برای تزئین بیشتر روی طرح پارچه ترمه

برای دوخت ترمه در ابعاد یک در یک به عنوان رومیزی باید ابتدا پاپرچه مورد نیاز از طرح دلخواه را خریداری کرده . سپس لایی کاغذی و یا برای کیفیت بهتر لایی پارچه ای را به همان ابعاد در پشت کار با اتو چسباند. سپس آستر ساتن را بعد از لایی به پشت پارچه دوخت. در انتها نیز دورتادور کار را مغزی دوزی کرد تا زیبایی و تمیزی بیشتری داشته باشد

به همین راحتی می توان یک رومیزی ترمه بسیار زیبا و شیم برای منزل تهیه کرد. البته اگر بخواهید که روی پارچه سرمه دوزی انجام دهید باید در همان ابتدا که پارچه را خریدایر کردید و قبل از اینکه هنوز لایی پشت آن چسبانده باشیدبا استفاده از سرمه و سوزن مخصوص این کار بر روی طرح پارچه و جاهایی که دلخواهتان است را سرمه دوزی کنید.

از آنجایی که پود در پشت پارچه ترمه آزاد است کار سرمه دوزی کمی سخت به نظر می رسد ولی با اندکی تامل و دقت می توان به راحتی کار سرمه دوزی را انجام داد. خریداران زیادی هستند که به دنبال خرید رومیزی ترمه سرمه دوزی شده هستند و دوست دارند ترمه سرمه دوزی شده بسیار چشم نوازی را به عنوان سوغات و یا هدیه خریداری کنند. پس شما می توانید با خرید طاقه پارچه متری و قابدار و سرمه دوزی روی آن بازار فروش خوبی از این محصول را به دست بگیرید.

تولید رومیزی ترمه ارزان

پارچه ترمه ارزان

پارچه ها جزو منسوجات پرفروشی هستند که برای دوخت انواع البسه و دیگر وسیله ها مانند انواع ملحفه و روتختی و دیگر کالای خواب به کار می روند. در استان یزد نساجی بسیار رونق دارد و خرید و فروش انواع پارچه ها به خصوص ترمه رونق خوبی دارد. تولیدکنندگان برای فروش بیشنر این محصول در پی بافت پارچه ترمه ارزان اما با کیفیت مطلوب هستند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جلب کنند.

ارزان بودن همیشه نشانه بی کیفیتی کالا نیست. چرا که به دلیل گرانی اغلب محصولات. مشتریان به دنبال کالای ارزان قیمت هستند تا بتوانند دیگر محصولات مورد نظر خود را نیز خریداری کنند. پس تولیدکنندگان به دنبال تولید و فروش محصول ارزان و با کیفیت هستند.

پارچه ترمه به عنوان محصولی دکوری و تزئینی آماده شده و به عنوان رومیزی به فروش می رسد. رومیزی ارزان  ترمه بسته به تراکم های بافتی که برای پارچه آن وجود دارد  دوخته می شود. طرح و رنگ نیز در نوع پارچه ارزان مهم است.

پلی استر پرفروش ترین نوع ترمه ارزان قیمت است که تولید و عرضه آن در سراسر کشور توسط نمایندگی های ترمه یزد صورت می گیرد.

تولیدی رومیزی ترمه

آیا از تولیدی های ترمه در شهرهای ایران مطلع هستید؟ چند شهر معروف در ایران هستند که به کار بافت و فروش انواع محصولات ترمه مشغول هستند.در زیر برخی از آن ها را نام می بریم:

  • تهران
  • مشهد
  • یزد
  • اصفهان
  • کرمان

امروزه برای بافت و تولیدکردن رومیزی های ترمه به دستگاه های ماشینی و صنعتی نیازمنریم. چرا که دیگر کار بافت ترمه با دست و دستگاه های چوبی منسوخ شده است. بافت پارچه ترمه مانند فرش است که طرح را به صورت قرینه به وسیله نخ های گذاشته شده روی دستگاه می بافد.

رومیزی در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شود. آنچه که در زیبایی و جلوه یک رومیزی مهم است تولید طرح منحصر به فرد برای رومیزی ترمه است که مشتری بیشتر خواهان آن می شود.

انواع شرکت ها و تولیدی ها در زیمنه تولید و فروش پارچه ترمه و مشتقات آن فعالیت گسترده انجام می دهند و مشتری می تواند از  هر تولیدکننده ای که کیفیت و قیمت بهتر دارد خرید خود را انجام دهد.

تراکم استانداری که برای بافت انواع رومیزی به کار میرود، تراکم 150 است که اغلب خریداران نیز همین تراکم را سفارش می دهند. کیفیت درجه یک و قیمت مناسب ترمه های تراکم 150 سبب شده که حتی برای صادرات نیز از همین تراکم استاندارد برای خرید و فروش به بازار خارجی اقدام کنند. چون کیفیت در کارهای صادراتی بسیار مهم است.

قیمت رومیزی ترمه یزد

رومیزی های ترمه بسته به فاکتورهایی که برای بافت و طرح دارند در قیمت های متفاوت به بازار عرضه شده و هر کدام جلوهای متفاوت دارند. برای یک رومیزی با یک طرح و رنگ نمی توان قیمت ثابتی در نظر گرفت چرا که هر تولیدکننده ای ممکن است همان طرح رومیزی را با تراکمی بافت کند و یک تولیدکننده دیگر با تراکم دیگری آن را ببافد و همین سبب اختلاف قیمت خواهد شد.

اگر دقت کرده باشید معروف ترین محصول یزد بعد از شیرینی معروفش ترمه است که اغلب مسافران و گردشگران آن را به عنوان سوغات برای عزیزان خود به ارمغان می برند. اگر دنبال بهترین کیفیت از ترمه هستید نوع ابریشمی آن همیشه پرفروش و با کیفیت بوده است. اصالت و ظرافت در ترمه های ابریشمی یزد هویداست.

 

نحوه خرید رومیزی ترمه ارزان

اگر مغازه دار هستید و قصد خرید عمده رومیزی ترمه ارزان قیمت دارید، این مجموعه انواع رومیزی های ترمه خود را در انواع طرح و رنگ بی نظیر و چشم نواز تهیه و عرضه کرده است. برای سفارش و خرید عمده رومیزی ترمه پلی استر ارزان قیمت با ما تماس بگیرید.