تولید و فروش ترمه خام برای تجارت

تولید ترمه. تولید انواع ترمه یزد. فروش محصولات ترمه. تولید و فروش ترمه. تولید ترمه برای تجارت. فروش ترمه و تجارت انواع ترمه های یزد. تجارت ترمه یزد. تولید و فروش ترمه خام یزد. تولید ترمه ختولید ترمه خام

فروش ترمه خام

تولید ترمه خام

ترمه خام همان پارچه ایست که برای دوخت انواع محصولات ترمه از آن استفاده می شود و هم ترمه خام را می توان فروخت و هم ترمه آماده از این پارچه. برای تولید و بافت ترمه خام به دو روش می توان مراحل بافت را انجام داد:

  1. بافت پارچه ترمه با الیاف ابریشم ویسکوز
  2. بافت پارچه ترمه با الیاف پلی استر

تولید و فروش ترمه خام به صورت انبوده و گسترده در استان یزد که یکی از قطب های بزرگ صنعت نساجی در ایران است صورت می گیرد. البته دیگر شهر های ایران هم پارچه ترمه تولید می شود ولی ترمه یزد شهرت جهانی پیدا کرده است و طرفداران خاص خود را دراد.

فروش ترمه خام

فروش ترمه خام

فروش ترمه خام برای مصارف زیادی صورت می گیرد که هر کدم از آن ها از یک نوع پارچه با طرح و رنگ متنوع استفاده می شود. پارچه ترمه خام ابریشم همیشه کیفیت و تراکم بافت بهتری داشته است .به همین دلیل برای اطمینان از خرید ترمه خام تهیه شده، پیشنهاد ما همیشه نوع ابریشمی آن است. از نمونه مصارف پارچه ترمه خام عبارتند از:

  • دوخت پشتی های سنتی
  • دوخت پرده
  • دوخت کیف و کفش ترمه
  • دوخت لباس و مانتو ترمه
  • دوخت کوسن و روبالشتی ترمه

فروش ترمه خام

فروش ترمه برای تجارت

ترمه خامی که به فروش می رسد اغلب دو قشر خریدار آن هستند که هر کدام با توجه به میزان خرید و نیاز خود از آن استفاده می کنند:

  1. خریداران خانگی که در واقع مصارف خانگی دارند و در حد چهار پنج متر ترمه خام برای دوخت پرده و یا پشتی خریداری می کنند.
  2. تولیدی های کوچک و بزرگ که برای دوخت انبوه و تناژ زیاد انواع رومیزی و یا کیف و کفش ترمه و یا دیگر محولات ترمه، پارچه ترمه خام خریداری می کنند.

این مجموعه انواع ترمه های خام را در طرح و رنگ متنوع برای تجارت در اختیار خریداران و تاجران عزیز قرار داده است تا بتوانند انواع پارچه های ترمه متری و پنلی خام را برای تجارت به دیگر شهرهای ایران و برای صادرات به دیگر نقاط جهان به آسانی و به صورت عمده خریداری کنند.