ثاتیر بی نظیر سرکه بالزامیک ویلا گریملی در انواع غذا ها

سرکه بالزامیک: چه موارد منع مصرف دارد؟ آیا می توان آن را در دوران بارداری مصرف کرد؟
مصاحبه شونده توضیح می دهد که «سرکه بالزامیک می تواند عوارض جانبی داشته باشد، به خصوص اگر به مقدار زیاد مصرف شود.

اولین مورد ایجاد سوزش سر دل و اسیدیته معده است: “به همین دلیل در صورت گاستریت یا رفلاکس معده به مری بسیار منع می شود، زیرا مصرف آن می تواند باعث تحریک یا تشدید علائم شود.”

علاوه بر این، این چاشنی همچنین در صورت افت فشار خون توصیه نمی شود، یا در حد اعتدال توصیه می شود، زیرا اثر کاهش فشار آن می تواند باعث کاهش بیش از حد فشار خون شود.

این موضوع در مورد دیابت نیز صدق می کند: سرکه بالزامیک به دلیل اینکه سطح انسولین خون را تنظیم می کند، ماده غذایی است که می تواند از این آسیب شناسی جلوگیری کند، اما باید گفت کسانی که داروهای تنظیم کننده انسولین مصرف می کنند، استفاده از سرکه بالزامیک را برای اجتناب از آن توصیه نمی کنیم.

تأثیری بر تعادل انسولین تنظیم شده توسط داروها. اگر دیابت دارید، همیشه باید با پزشک خود مشورت کنید.

در پایان توضیحی برای خانم های باردار: «هیچ گونه عوارض منفی خاصی از سرکه بالزامیک ویلا گریملی مشهود نیست، اما توصیه می شود از آن سوء استفاده نکنند و در هر صورت در این مورد مشاوره پزشکی بگیرند.»

از خصوصیات این سرکه این است که ابتدا تخمیر می شود، سپس استیزه می شود و سپس برای مدت طولانی کهنه می شود.

بدیهی است که این یک محصول معمولی ایتالیایی است، اما همه از خواص، ارزش غذایی، کالری که با آن مشخص می شود، هرگونه منع مصرف و عوارض جانبی آن را نمی دانند.

به دلیل غلظت بالای پلی فنول های موجود در انگور، سرکه بالزامیک مودنا دارای خواص آنتی اکسیدانی است: با رادیکال های آزاد که مسئول پیری زودرس پوست هستند مبارزه می کند و از طرف دیگر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.