جدا شدن دو زوج برای خوراک مرغ تخمی

بلغور: به این ترتیب بلغور مرغ از آهک صدفی و سنگ آسیاب ساخته می شود.

مرغ برای هضم خوب و استخوان سازی به دانه های ریز سفید خاکستری نیاز دارد: مرغ زاجدرزم دندان ندارد، دانه های غلات له نشده به یدک می روند.

به لطف وجود ماسه، آنها شیرین تر و راحت تر مصرف می شوند. آهک پوسته حاوی اکسید کلسیم برای کودکان است که به لطف آن استخوان‌های قوی و پوسته تخم مرغ جامد را فراهم می‌کند.

شن برای مرغ ها یک خوراک مرغ تخمی برای مرغ ها است، عدم وجود آن منجر به بیماری مفید کمبود حیوان، تغذیه بلغور جو دوسر یا سوء تغذیه حیوانات می شود.

جوجه ها همه چیزخوار هستند. میزبان ها فکر می کنند با غذا از زباله های آشپزخانه می گیرند. به عنوان علوفه تازه، چندین نوع میوه و سبزی نامیده می شود:

کدو سبز، هویج، خیارها، سالاد، میوه های توت، سیب، گلابی، ذرت.میوه های این گیاه فقط در زمستان خورده می شوند، به عنوان یک تنوع غذایی گاه به گاه!

علف‌ها و گیاهان مانند قاصدک، گزنه، نعناع یا جعفری روزم فعالیت خود را کاهش می‌دهند.

در تغذیه مرغ ها، مهم است که شامل پرو گل های غنی از پروتئین، مانند کرم آرد، حلزون یا لارو – موفق باشید، هیچ کرمی در اعماق پادوک وجود ندارد.اکثر مرغداران روزی یک بار به

حیوانات خود غذا می دهند. اینکه صبح یا عصر به حیوانات خانگی خود غذا بدهید به شما بستگی دارد.

مهم است که تغذیه همیشه در یک زمان انجام شود و مرغ ها همیشه در طول روز به غذا و آب کافی دسترسی داشته باشند.تغذیه روزانه همچنین شامل کارهایی مانند تمیز کردن

لوازم جانبی – یعنی کاسه ها یا فیدرها – و تغییر آب آشامیدنی است.

اینکه مرغ ها به چه مقدار خوراک نیاز دارند یک موضوع کاملاً فردی است و به نژاد، اندازه حیوانات و نوع پادوک بستگی دارد.

اگر مرغ های شما غذای کافی در محدوده آزاد پیدا کنند، مقدار غذای نهایی مورد نیاز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.