جدیدترین قیمت پشتی ترمه در بازار ایران

قیمت پشتی ترمه در بازار با توجه به نوع پارچه ترمه همچنین نوع دوخت پشتی ها و کیفیت مواد داخل پشتی بسیار متفاوت است و نمی توان قیمت واحدی را برای تمام انواع پشتی ترمه در نظر گرفت. در ادامه شما را با انواع پشتی ترمه آشنا نموده و در مورد قیمت های آن بررسی خواهیم کرد.

مدل های جدید پشتی سنتی گرد

قیمت پشتی ترمه

اگر به بازار ترمه سری زده باشید طرح های متنوعی از پشتی های ترمه را در رنگ بندی های متنوع مشاهده خواهید کرد تولید و دوخت پشتی ترمه سنتی در ابعاد و اشکال گوناگون صورت می گیرد. علاوه بر پشتی مربع نوع دیگری از پشتی ترمه نیز فروش خوبی در بازار دارد با نام پشتی سنتی گرد. این نوع پشتی سنتی در مناطق غربی کشور بیشتر تولید شده و به فروش می رسد. مناطقی مانند شهر یاسوج که بالشت گرد را بیشتر استفاده می کنند در خانه‌های اغلب این مردمان این دیار این نوع پشتی سنتی وجود دارد.
برای زیبایی بیشتر انواع پشتی علاوه بر پارچه ترمه از پارچه های دیگری مانند مخمل، شانه و جاجیم و … استفاده می‌شود که مطلب زیبا یا منحصر به فرد بودن بیشتر این محصول سنتی می‌شود.

برای دوخت بالشت سنتی گرد می توان از انواع پارچه استفاده کرد پارچه ها باید دارای تراکم بالا رنگ بندی زیبایی باشند تا بتوان محصولی خواص را به بازار عرضه کرد. سفتی و نرمی بالش های سنتی به مواد داخلی آن بستگی دارد. اگر از موادی مانند الیاف پنبه استفاده شود داخل بالش بسیار نرم بوده ولی اگر از پرز قالی و پتو استفاده شود بالش ها سفت تر خواهند بود.

نوع دوخت بالش های سنتی نیز در مناطق مختلف ایران متنوع است پارچه هایی مانند ترمه و مخمل می‌تواند زیبایی و جلوه بیشتری را به همراه دارد. این نوع بالش را می‌توان در کنار پشتی های مربع و یا به تنهایی در گوشه ای از اتاق پذیرایی استفاده کرد.

عرضه انواع پارچه پشتی جدید در بازار

قیمت پشتی ترمه

برای دوخت پشتی های ترمه می توان از دو مدل پارچه ترمه استفاده کرد یک پارچه ترمه ساده دو پارچه ترمه قاب دار‌
هر کدام از این نوع پارچه ها دارای تراکم بافت متنوع و همچنین رنگ بندی های مختلفی هستند امروزه اغلب از پارچه های قاب دار و یا حاشیه دار برای دوخت پشتی ها استفاده می شود تا بتوان بیشتر با فرش یا مبل موجود در منزل آن را ست کرد.
در واقع می‌توان گفت پشتی قابدار ترمه که دارای که خود دارای طرح‌های متنوعی است نوع جدیدی از پشتی های سنتی ترمه است که امروزه در بازار می‌توان به فراوانی آنها را مشاهده کرد قیمت پشتی ترمه با توجه به همین نوع پارچه متفاوت خواهد بود. پشتی ترمه ای که با پارچه ساده دوخته می شود ارزانتر از پشتی ترمه با پارچه قابدار است.

خریدار می تواند با توجه به میزان هزینه ای که قرار است انجام دهد و همچنین نوع سلیقه خود پشتی مدنظرش را انتخاب نموده و از طریق سایت سفارش دهد.