خرید انواع پارچه ترمه پلی استر

پارچه ترمه پلی استر امروزه برای دوخت انواع رومیزی های ترمه و دیگر محصولات اسن کالای سنتی از جمله کیف و کفش تولید می شود. برای خرید عمده پارچه پلی استر هم اکنون تماس بگیرید.

پارچه ترمه ارزان

پارچه ترمه ابریشم به دلیل گران بون برای تمام اقشار جامعه قابل دسترسی نیست. به همین دلیل ب هسمت خرید ترمه ارزان قیمت روی می آورند. شاید این تصور را داشته باشید که پارچه ترمه ارزان کیفیت ندارد و برای دوخت و استفاده مناسب نیست. ولی ما امروز نکاتی را به شما می گوییم تا متوجه آن شوید.
پارچه ترمه پلی استر همان ترمه ارزان قیمت است که اگر نکاتی که میگوییم رعایت شود، پارچه ارزان با کیفیتی می تواند باشد.

  • نخ پلی استر نخ با کیفیتی باشد.
  • موقع بافت تراکم بالایی داشته باشد
  • تعداد رنگ های بافت شده در پارچه پلی استر زیاد باشد تا تراکم را بیشتر کند.
  • از آستر و لایی مناسب و با کیفیت برای دوخت رومیزی های ترمه استفاده شود.

انواع پارچه ترمه

پارچه ترمه یزدی در دو نوع بافته و عرضه می شود:

  1. ابریشم
  2. پلی استر

البته پارچه ابریشمی که امروزه برای بافت پارچه استفاده می شود همه از نوع ابریشم صنعتی است. هنوز هم به صورت خیلی محدود ابریشم طبیعی برای بافت رومیزی ترمه استفاده می شود. پارچه های ترمه یزد در انواع مختلف و برای استفاده های مختلف بافت می شود. هر کدام از این پارچه های کیفیت و تراکم مشخصی دارند. خریداران می توانند موقع خرید انواع پارچه ترمه و یا محصولات تهیه شده از این پارچه، تراکم بافت آن را سوال کنند تا بر اساس همان تراکم قیمت مدنظرشان را بخواهند. به طور مثال پارچه پلی استر با تراکم 120 قیمت ارزان تری نسبت به پارچه تراکم 150 دارد.

ترمه رومیزی

پر بافت ترین و پرفروش ترین نوع ترمه، ترمه رومیزی است که در اشکال و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود. رومیزی ترمه رنگ های مختلفی نیز دارد تا هر شخصی بر اساس رنگ دکوراسیون منزل یا محل کار خود رنگ ترمه های رومیزی را نیز با آن ست کند. تولید ترمه رومیزی در چند شهر صورت میگیرد:

  • تهران
  • یزد
  • اصفهان
  • مشهد

شهر یزد و اصفهان به دلیل شهر تاریخی و توریستی بودن فروش ترمه بسیار بالایی نیز دارد. تنوع طرح و رنگ در بافت ترمه یکی از مسائل مورد توجه و مهم تولیدکنندگان ترمه است تا بتوانند به انواع سلایق خریداران و مشتریان خود پاسخ دهند.

قیمت پارچه ترمه متری پلی استر