خرید ترمه اصل به صورت عمده

ترمه پارچه ای گرانبها و بافته شده از الیاف لطیف است که از صنایع دستی بسیار نفیس در ایران محسوب می شود. بهترین و معروف ترین ترمه ها را شهر تاریخی یزد دارد. ترمه ها را در طرح های متنوع و زیبا برای استفاده های گوناگون تولید می کنند.

 خرید ترمه اصل

شناخت ترمه اصل یزد

برای خرید ترمه اصل ابتدا باید آن را شناخت. دراستان یزد کارگاه ها و کارخانه های ترمه بافی بسیار ی وجود دارد که انواع ترمه ها را تولید می کنند.برای ترمه بافی از ابریشم و پشم با الیاف بلند استفاده می شود. اگر نخ به کار رفته در بافت ترمه از ابریشم طبیعی و خالص باشد، می توان گفت که مرغوب ترین و بهترین نوع ترمه بافته شده است.

امروزه چون برای بافت ترمه از نخ های نامرغوب و بی کیفیت استفاده می شود تشخیص ترمه اصل از نوع تقلبی آن برای  افراد عادی کاری دشوار و ناممکن است. و فقط افراد متخصص و ترم ه بافان می توانند ترمه اصل و با کیفیت را تشخیص دهند.

خرید ترمه اصل

سایت ترمه دوزان امکان خرید ترمه اصل را برای خریداران به صورت عمده فراهم کرده است. این سایت با ارتباط مستقیم و بی واسطه ای که با کارگاه ها و کارخانه های ترمه بافی برقرار کرده، قادر است بهترین نوع ترمه یزد را به خریداران ترمه اصل عرضه کند.

جهت خرید ترمه اصل  به صورت عمده از سایت ما دیدن کنید و با ما تماس بگیرید.

مدیرفروش        فاطمه باقری       09136729054