خرید ترمه رومیزی | بزگ ترین ترمه فروشی اینترنتی

خرید ترمه رومیزی توسط بزگ ترین ترمه فروشی اینترنتی به خریداران و فروشندگان این محصول عرضه می شود. این نوع پارچه توسط کارخانه های تولیدی که اغلب در استان یزد و اصفهان وجود دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و انواع نخ های ابریشم مصنوعی و یا پلی استر باکیفیت تولید می شود. ترمه رومیزی محصولی است سنتی که از انواع نخ ابریشم یا پلی استر که دارای درجه بندی است بافته شده و بعد از لایی دوزی و آستر کشی در انواع رومیزی ها آماده شده و به فروش می رسد.

بافت این نوع منسوجات در انواع کارخانه ها به گونه ایست که تار و پود در ان طرف پارچه که پشت باشد، آزاد است. در واقع نوع بافت خاصی دارد. برای همین حتما باید قبل از آماده سازی برای ساخت انواع محصولات مصرفی از این پارچه آن ها را لایی چسب زد و آستر کشی نمود.

  فروش ترمه رومیزی

بزرگ ترین مرکز فروش پارچه ترمه در کشور

فروش ترمه رومیزی

بزرگ ترین مرکز فروش پارچه ترمه در پایتخت و در شهر تهران وجود دارد که افراد چه برای خرید متری برای خود و چه برای خرید عمده و طاقه ای انواع پارچه ها به این مرکز مراجعه نموده و کمتر اتفاق می افتد که دست خالی این محل را ترک کنند. چرا که در بازار تهران برای همه سلیقه ها پارچه پیدا می شود. قیمت ها هم به گونه ایست که بهترین برند پارچه ترمه با بالاترین قیمت و یا ارزان ترین نوع پارچه ترمه را می توان در این محل برای خرید پیدا کرد. پس اگر قصد خرید گران یا ارزان ترین نوع ترمه ها را دارید حتما سری به بازار تهران بزنید.

در بازار تهران که بزرگ ترین مرکز پارچه فروشی است عمده فروشان هم حضور دارند که با خرید مستقیم انواع پارچه از کارخانه ها به صورت عمده و عدلی آن را به صورت متری و یا حتی عمده در معرض فروش قرار داده و با سود کم می فروشند. همین امر سبب شده تا مشتریان بیشتر به سمت این فروشگاه ها رفته و خرید خود را انجام دهند.

فروش عمده پارچه معامله ای دو سر سود است چرا که هم برای فروشنده و هم برای خریدار سود دارد. هم فروشنده توانسته پارچه های بیشتری را بفروشد و هم خریدار می تواند با قیمت کمتر جنس مورد نظرش را خریداری کند. خریدارانی که قصد دارند برای قسمتی از وسایل خانه خود از پارچه ترمه در متراژ مثلا 20 متر یا40 متر استفاده کنند برای اینکه بتوانند قیمتن کمریت را بپردازند ترجیح م دهند که از بازار بزرگ تهران خرید انجام دهند. چرا که در بازار پارچه فروشی هایی هست که قیمت پارچه هایشان از بعضی پاساژها و مغازه های سطح شهر بسیار ارزان تر است.

فروش عمده ترمه به صورت کیلویی

فروش ترمه رومیزی

اگر پارچه به صورت کیلویی به فروش برسد چون پارچه های با عرض کمتر و یا به صورت ناقص است و یا اینکه کیفیت بافت پارچه پایین تر است دارای قیمت کمتری هم هست و خریدار ترجیح می دهد این نوع پارچه را خریداری کند.

افرادی از پارچه ترمه کیلویی استفاده می کنند که بخواهند برای مصارف زیر پارچه ترمه را به کار ببرند:

  • تولیدی های کیف پولی ترمه و چرم
  • روخت لباس و مانتو با تلفیق پارچه ترمه برای آستین ها و یقه و یا جیب
  • دوخت رومیزی خورشیدی ترمه
  • دوخت دولچه که مخصوص جای جواهرات و سکه و نبات و غیره است

فروش عمده ترمه به صورت کیلویی برای افرادی که قصد خرید عمده دارند بسیار مناسب تر بوده و قیمت پایین تری نسبت به طاقه ترمه دارد. پارچه های ترمه چون امروزه اغلب از نخ پلی استر در بافتش استفاده شدهباید تراکم پارچه بالا باشد تا کیفیت خوبی داشته باشد. پس خریداران باید هنگام خرید توجه کنند و از فروشنده تراکم پارچه ترمه را سوال کنند. تراکم 150 یک تراکم استاندارد برای پارچه های ترمه است.

تولیدکننده انواع ترمه رومیزی در کشور

فروش ترمه رومیزی

تولیدکننده انواع ترمه رومیزی در کشور درصدد است تا این محصول را با تنوع بالایی تولید کند که با جدیدترین طرح ها همراه است که هم حاشیه دار هستند و هم به صورت ساده بافته می شوند. این امر سبب جلب مشتری بیشتر از سلیقه های مختلف شده است. چرا که در گذشته9 ترمه فقط به صورت ساده با بته جقه یکنواخت بافته می شد. اما امروزه با دستگاه ها ی بافت موجود می توان انواع ترمه های رومیزی طرح دار با تولید کرد که خریداران نیز بیشتر این نوع ترمخ ها را می پسندند.

تولیدکننده های این نوع پارچه انواع مختلفی از آن را تولید می کنند که برای مصارف مختلف رومیزی، پشتی، مانتو، کیف و کفش استفاده می شود. در تولید این گونه پارچه از انواع نخ به کار می رود که در زیر برخی را نام می بریم:

  • نخ ابریشم طبیعی
  • نخ ابریشم مصنوعی
  • نه ویسکوز
  • نخ پلی استر
  • نخ پنبه
  • نخ پشم

البته امروزه اغلب پارچه های ترمه از دو نخ ابریشم مصنوعی و پلی استر بافت می شود. بسته به ابریشم یا پلی استر بودن پارچه و کیفیت آن قیمت تمام شده برای ترمه رومیزی و یا دیگر محصولات متنوع خواهد بود.

لیست قیمت ترمه رومیزی در انواع مختف

فروش ترمه رومیزی

لیست قیمت ترمه رومیزی درانواع مختلف را می توانید از طریق سایت های مختلفی که درا ین حوزه فعالیت می کنند یا فروشگاه های معتبر ترمه در سطح شهر خود و یا تولیدکنندگان این محصول پرسو جو کنید. در سایت هایی فروشگاهی عرضه پارچه لیستی از قیمت انواع پارچه ها به همراه طرح و رنگشان به مشتری ارائه می شود که او بتواند هم قیمت ها و هم انواع پارچه ها را با یکدیگر مقایسه نموده و در خرید دستش باز باشد. این روش سبب شده تا خریدار در خرید راحت تر باشد چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای حضور در بازار یا فروشگاه نیست. در واقع یا هزینه کمتری انواع مختلف ترمه رومیزی را مشاهده نموده و در نهایت خرید کرده است.

ترمه های رومیزی دارای تراکم ها و کیفیت های کختلفی هستند چرا که همکانطور که در بالا هم بیان کردیم از نخ های متفاوتی بافته و عرضه می شوند. هرچه مقدار نخ ابریشم موجود در ترمه رومیزی بیشتر باشد آن رومیزی باکیفیت تر و مرغوب تر خواهد بود.

تنوع رومیزی ها بسیتار بالاست چرا که میزهای زیادی هم در بازار وجود دارند از کوچک گرفته تا بزرگ و اداری که برای هر کدام می توان از رومیزی ترمه استفاده کرد.

خرید اینترنتی ترمه های رومیزی یزد

فروش ترمه رومیزی

خرید اینترنتی ترمه های رومیزی یزد نیز ممکن شده است و خریدارانی که می خواهن بدون بیرون آمدن از منزل  خرید خود را انجام دهند، می توانند از طریق سایت های متنوع فروش محصولات صنایع دستی از جمله ترمه این کار را انجام دهند.

این سایت نیز امکان برقراری با مجموعه ترمه آران را برای شما فراهم کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید برای خریدهای عمده و عدلی خود با مشاوران فروش تماس بگیرید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، به طرق زیر یار به دستتان می رسد:

  • از طریق باربری های کامیون
  • از طریق باربری اوتوبوس
  • از طریق پست برای خریدهای نمونه و سمپل
  • از طریق وانت یا کامیونت

کارخانه بافت ترمه درجه یک

فروش ترمه رومیزی

سایت کارخانه ترمه درجه یک در این مرکز واقه شده است و فروش عمده انواع محصولات سنتی ترمه از جمله: رومیزی و کیف و کفش و روتختی و صندوقچه و غیره از تولید به مصرف انجام می شود.

بهترین کارخانه های بافت ترمه در استان یزد فعالیت خود را از سال ها پیش آغاز کرده اند و رفته رفته و با آشنایی اغلب مردم ایران با این وسیله کارآمد و سنتی نمایندگی های انواع کارخانه ترمه در سراسر ایران شکل گرفته تا مرمد هر شهری بتواند بدون نیاز به حضور در شهر یزد خرید خود را در شهر خودش به راحتی انجام دهد. از روش های راحت تر دیگر خرید غیرحضوری ترمه یزد بوده که می توان از طریق همین سایت ثبت سفارش انجام داد.