خرید ترمه رومیزی یزد برای صادرات

خرید ترمه رومیزی  یکی از صنایع سنتی و نفیس استان یزد است که می توان با صادرات آن گامی در افزایش تولید و اشتغالزایی برداشت.

خریدرومیزی ترمه

چطور رومیزی ترمه اصیل و با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم؟

رومیزی ها ترمه با کیفیت دارای تنوع رنگ بالا، ضخامت و سنگینی بیشتر، بافت و طرح شفاف، رنگ ثابت آنها، تراکم بالا، کیفیت دوخت و دقت، طراحی منحصر به فرد و کیفیت در پرداخت آنها که شامل آستر، لایی چسب و … می شود که در بسیاری از موارد تشخیص آن بسیار سخت خواهد بود.

تولید پخش عمده و صادرات انواع رومیزی های با کیفیت ترمه

رومیزی های ترمه از اصلی ترین تولیدات کارگاه های تولید این هنر صنعت ایرانی هستند که مشتریان و طرفداران زیادی در داخل و خارج از ایران دارد و در انواع طرح  و رنگ ها و اندازه ها وجود دارند؛ از آنها می توان برای میز ناهارخوری، میز های جلو مبلی، اپن آشپزخانه، تزییات و دکوراسیون منزل، سفره هفت سین، میز خاطره و … استفاده کرد.

این رومیزی ها بصورت رومیزی به ابعاد1 متر در 1متر و بصورت پکیج های سه تکه (شامل دو تا رومیزی عسلی به ابعاد 35 در 50 و یک نیم  رانر به ابعاد 100 در 50) و پنج تکه شامل ( یک رومیزی به ابعاد یک متر در یک متر یک رانر و دو تا رومیزی عسلی به ابعاد 35 در 50 و یک نیم  رانر به ابعاد 100 در 50) تولید می شوند.

تراکم بافت این پارچه ها با توجه به نوع نخ استفاده شده که در دونوع نخ ابریشم و نخ پلی استر می باشد و اینکه از چند رنگ در آنه استفاده شده باشد تعیین می باشد که همین اصلی ترین دلیل برای تغییر در کیفیت و قیمت رومیزی ها می شد.

پارچه ترمه اصیل و سنتی

خرید ترمه رومیزی

ترمه پارچه ای با بافتی ظریف و پر از نقش و نگارهای زیبا و منحصر به فرد اصیل ایرانی است که هنر و خلاقیت ایرانیان را به رخ می کشد. محصولاتی که از پارچه های ترمه تولید می شوند دارای تنوع زیادی هستند، از رومیزی و روتختی گرفته تا انواع مدل های کیف ترمه، شاه نشین، پشتی ها، جعبه های دستمال کاغذی و سطل زباله و …

کاربرد های مختلف محصولات تهیه شده از پارچه های ترمه شامل:

  • استفاده از پارچه خام برای تولید محصولات مختلف
  • استفاده از رومیزی ها برای دکوراسیون منزل
  • استفاده از شاه نشین های زیبای ترمه برای راحتی و تزیین منزل
  • و …