خرید ترمه یزد با قیمت مناسب

ترمه پارچه ای ظریف و زیبا است  و یکی از صنایع دستی استان یزد محسوب می شود که چند سالی است خرید وفروش آن رونق گرفته است. استان یزد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترمه در کشور است. چند سالی است که در شهر یزد کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی ترمه بافی زیاد شده و این سوغاتی زیبا را برای گردشگران داخلی وخارجی تولید میکنند.

خرید ترمه یزد

ترمه ها را از کدام تولیدی ها بخریم

خرید ترمه یزد از راه مراجعه مستقیم به کارگاه های ترمه بافی ممکن است. اما در استان یزد هم کارگاه هایی هستند که ترمه را با بهترین جنس  و کیفیت تولید میکنند و به فروش می رسانند.طبیعتا قیمت این ترمه ها بسیار گران است. از آن طرف هم کارگاه هایی هستند که از نخ نامناسب برای تولید ترمه استفاده می کنند در نتیجه ترمه با یکبارشستشو تغییر رنگ می دهدو از ریخت می افتد.به این ترمه ها ترمه تقلبی می گویند.

کارگاه هایی هم هستند که ترمه ها را با نخ مرغوب و مناسب تولید می کنند که این نوع ترمه هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسب.

خرید ترمه یزد

در خرید ترمه یزد این دغدغه برای خریداران وجود دارد که چگونه می توانند ترمه را با کیفیت خوب و قیمت مناسب بخرند. این سایت با برقراری ارتباط با کارگاه های تولید ترمه این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که بتوانند ترمه را با بهترین و مناسب ترین قیمت سفارش دهند.

منیع: ترمه یزدی

جهت خرید ترمه یزد باقیمت مناسب وخوب با ما در ارتباط باشید.

مدیر فروش         فاطمه باقری          09136729054