خرید ست رومیزی ترمه ابریشمی یزد

برای خرید ست رومیزی ترمه می توان با جستجو در سایت های اینترنتی نمونه متنوعی از این محصول را در سایت ها مشاهده کرد. رومیزی ترمه ابریشمی به دلیل کیفیت بسیار فوق العاده ای که دارد و همچنین تنوع بالایی در طرح و نقش توانسته در اغلب خانه های ایرانیان جا باز کرده و سلیقه های کختلفی را به سمت خود جذب کند. اشخاص زیادی به دنبال خرید ست رومیزی ترمه با قیمتی مناسب و طرح های متنوع هستند که علاوه بر سنتی بودن بتواند به فضای خانه شان زیبایی چشمگیری ببخشد. اگر شما هم به دنبال خرید رومیزی ترمه هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید ست رومیزی ترمه

ست رومیزی ترمه ابریشمی رنگ فیروزه ای

رومیزی ترمه ابریشم از جمله باکیفیت ترین محصولات ترمه است که در تهران و یزد و اصفهان تولید شده و به سرتاسر ایران ارسال می شود. برترین تولیدکنندگان و شرکت های ترمه این محصول را در تنوع بالای طرح و رنگ تولید می کنند که هر طرحی دارای اسمی منحصر به فرد و رنگی زیباست که چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. یکی از پرفروش ترین رومیزی های ترمه رنگ فیروزه ای آن است که به دلیل رنگ خاصی که دارد مشتریان بسیاری به دنبال این نوع رنگ برای میزهای ناهارخوریو پذیرایی خود هستند. هر چند که از نظر رنگبندی این محصولات تنوع زیادی از ترکیب رنگ دارند. این نوع رومیزی های ابریشم به خوبی لایی دوزی و آسترکشی شده و مغزی دوزی آن بسیار تمیز انجام می پذیرد. توجه به این موارد ریز سبب می شود که رومیزیها دارای طول عمر بیشتری بوده و دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشند.

علاوه بر کیفیت بالای ترمه و زیپ و لایی کاری، طرح دوخت این محصولات نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی منحصر به فرد آن‌ها است. اصولاً تولیدکننده رومیزی فیروزه ای ترمه در مرحله دوخت این محصولات از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و دقیق و بدون خطا و از اشخاص مجرب برای دوخت این محصولات استفاده کرده‌اند و همین موضوع سبب شده است که این محصولات طرح دوختی تمیز و زیبا داشته باشند که بی‌نهایت به زیبایی ست رومیزی ترمه کمک کرده است. 

مراحل دوخت انواع رومیزی ابریشم ترمه

رومیزی ترمه

علاوه بر استفاده از پارچه ابریشمی برای تولید رومیزی های ترمه دوخت باکیفیت و درجه یک نیز سبب می شود که محصول کیفیت بسیار بهتری داشته باشد و مشتری هم از زیبایی پارچه و هم تمیزی دوخت لذت برده و رومیزی مدنظر خود را خریداری کند. پس مرحله دوخت یکی از مراحل مهم در تولید محصولات باکیفیت ترمه است. دوخت انواع رومیزی هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی صورت می‌گیرد. 

در دوخت رومیزی ترمه به روش دستی ابتدا شخص پس از تهیه ترمه و آستر آن، با استفاده از طرحی که دارد؛ ترمه را در ابعاد و طرح‌های مختلف مناسب با سلیقه خود برش می‌دهد. 

پس از برش ترمه؛ نوبت به آستر می‌رسد و آن را نیز دقیقا برابر با ابعاد مورد نظر برش می‌دهند. پس از برش آستر را به وسیله سوزن مخصوص و یا چسب‌های حرارتی بسیار قوی به پشت ترمه وصل می‌کنند. 

پس از اتصال آستر، ترمه را با دست و یا چرخ خیاطی به هم وصل می‌کنند. بعد از دوختن ترمه‌ی رومیزی می‌توان با پارچه‌های مناسب برای دور دوزی ترمه را دور دوزی کنند.

علاوه بر این پس از برش ترمه هم می‌توان با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله سرمه دوزی طرح‌هایی زیبا و شکیل و باکیفیت بروی ترمه دوخت که این موضوع سلیقه‌ای است. 

از رومیزی های ترمه می توان برای انواع میزهای چوبی و شیشه ای و غیره استفاده کرد. میزناهار خوری، میز پذیرایی، میز جلومبلی، میز تلویزیون نمونه ای از میزها هستند که می توان با انداختن ست رومیزی ترمه زیبایی آن ها را دوچندان کرد.

خرید ست رومیزی ترمه