خرید کفش ترمه برای صادرات به عراق

کفش ترمه یکی از محصولات سنتی است که با پارچه سنتی ترمه از جنس هاس مختلف ابریشم و پلی استر تولید و عرضه می شود. برای صادرات کفش ترمه استان یزد یکی از بزرگ ترین قطب های تولید این محصول است.

کفش ترمه سنتی

بعضی افراد به استفاده از لوازم و پوشاک سنتی علاقه مند هستند و سعی دارند تا هر کجا که محصولی کلاسیک و سنتی می بینند، خریدای کنند. نمونه ای از این محصولات کیف و کفش ترمه سنتی است که تولید و فروش آن رونق گرفته است. خریداران میتوانندکفش سنتیرا با کیفترمه در ابعاد متنوع ست کرده و آن را خریداری کنند.

صادرات ترمه به عراق

یکی ازکشورهایی که به دلیل همسایه بودن با ایران صادرات و تجارت کالاهای بسیاری به آن صورت میگیرد، عراق است. صادرات انواع منسوجات و پارچه به این کشور زیاد شده است. پارچه ترمه نیز از جمله کالاهای صادراتی است که محصولاتی که از این پارچه برای صادرات تهیه می شود، عبارت است از:

  • رومیزی ترمه
  • کیف و کفش ترمه
  • روبالشتی و کوسن ترمه
  • روتختی ترمه

خرید کفش ترمه برای صادرات

اغلب تاجران عراقی برای صادرات کیف و کفش ترمه به کشور خود تلاش می کنند با تاجران ایرانی در این حوزه ارتباط گرفته و  تمام سفارشات خود را از این طریق انجام داده وخریداری کنند. حال آنه خرید مستقیم از تولیدی و کارگاه کیف و کفش بسیار به صرفه تر خواهد بود. برای این منظور می توانید با این مجموعه ارتباط گرفته و سفارشات خود را داده تا در اولین فرصت به شما تحویل دهیم.