دفتر مشق هوشمند که کادو تولد دختر 29 ساله شد

مقالات نوشتن
به طور معمول، کاغذهای Writing در انواع مختلف سفید و مایل به سفید، با بافت های مختلف از صاف تا برجسته ارائه می شوند.

کاغذهای ما از خمیر چوب سفید شده با درجه بالا برای ورق های سولفیت یا الیاف پنبه درجه بالا برای ورق های پنبه ای ساخته شده اند.

ورق های بازیافتی شامل خمیر فیبر پس از مصرف با کیفیت بالا، علاوه بر خمیر چوب سفید شده یا الیاف پنبه است. ملحفه های پنبه ای 25% پنبه یا 100% پنبه موجود است.

کاغذهای تحریر در چندین وزن، 20 پوند، 24 پوند و 28 پوند وجود دارند.

دفتر مشق هوشمند تحریر عموماً برای سربرگ ها و سیستم های ارتباطی استفاده می شوند، اما می توانند برای آگهی های تبلیغاتی، گزارش ها یا هر پروژه دیگری که در آن کاغذ سبک وزن مناسب است نیز استفاده شود.


به طور معمول، کاغذهای متن و جلد در طیف گسترده ای از رنگ ها از روشن تا تیره، با بافت های متعدد و انواع پوشش های سطحی ارائه می شوند.

کاغذهای ما از خمیر چوب سفید شده با درجه بالا یا الیاف پنبه ساخته شده اند. ورق های بازیافتی شامل خمیر فیبر پس از مصرف با کیفیت بالا، علاوه بر خمیر چوب سفید شده یا الیاف پنبه است.

تمایز بین کاغذهای متن و جلد در درجه اول در وزن است. کاغذهای متنی معمولاً برای صفحات داخلی کتاب ها، بروشورها، گزارش های سالانه و پست های مستقیم استفاده می شود.

وزن کاغذهای متنی همچنین به آگهی های تبلیغاتی و همچنین سربرگ ها و سیستم های ارتباطی کمک می کند.

کاغذهای جلد سنگین‌تر از برگه‌های متنی هستند و عموماً برای جلد بروشورها، گزارش‌های سالانه و پوشه‌هایی که نیاز به حجیم و محافظت بیشتری است استفاده می‌شود.

سایر موارد استفاده از جلد شامل تقویم، منوها، دعوت‌نامه‌ها و اطلاعیه‌ها است.

به جز وزن پایه، کاغذهای متن و جلد به طور یکسان تولید می شوند. کاغذهای “دوبل ضخیم” از دو ورقه وزنی روی جلد که به هم چسبانده شده اند ساخته می شوند.