شناخت و خرید مدل های رومیزی ترمه جدید

همراه با مدرن شدن زندگی ها و پیشرفت علم، ترمه بافان هم به سمت طرح های مدرن و جدید رفته اند تا بتوانند همراه با سبک زندگی جدید پیش روند و تولیدات و فروش بیشتری هم داشته باشند. مدل های جدیدی که به دلیل تلفیق با طرح های سنتی و اصیل سبکی جدید و نو بوجود آورده است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده است.

مدل های رومیزی ترمه جدید

شناخت مدل های رومیزی ترمه

برای خرید عمده رومیزی ترمه ابتدا باید انواع آن را شناخت تا توانست با توجه به انواع سلیقه ها و نیاز مشتریان رومیزی را خریداری کرد. رومیزی های ترمه متنوع است ولی می توان همه آن را با یک طرح و رنگ تولید کرد تا شخصی که قصد دارد به صورت ست آن را خریداری کند،این امر برایش میسر باشد. یعنی شخص می تواند برای  رومیزی مربع، عسلی های کوچک، میز پذیرایی و همچنین میز ناهار خوری و میز خاطره خود ترمه از یک طرح و رنگ بخرد و به نوعی آنرا با سایر وسایل خانه ست کند. این کار برای اغلب خانم های خانه بسیار لذت بخش و شیرین است.

به همین دلیل اغلب تولیدکننده های ترمه به این کار توجه داشته و سعی کرده اند که با رعایت این نکته هم به نیاز مشتریان پاسخ دهند و هم فروش های بیشتری را برای خود به ارمغان آورند.

مدل های رومیزی ترمه جدید

در زیر چند نمونه از رومیزی ها را نام می بریم:

  • رومیزی مربعی
  • رومیزی گرد
  • رومیزی ستاره ای شکل
  • رانر ترمه

هر کدام از این رومیری ها ابعاد و اشکال مشخصی دارد که هنگام خرید آن ها باید به آن توجه کرد. به طور مثال رومیزی گرد ترمه هم با قطر 50 سانتی متر بافته می شود و هم قطر یک متر که هر کدام هم قیمت و کیفیت متفاوتی دارد.

مدل های رومیزی ترمه جدید

مدل های رومیزی ترمه جدید

ترمه بافان به این نکته هم توجه کرده اند که  برای بافت و تولید رومیزی ها و در کل انواع محصولات ترمه علاوه بر طرح های قدیمی وسنتی باید طرح های جدید و مدرن هم به کار ببرند. چرا که هر کدام از این رومیزی ها مشتریان و خریداران خود را دارد. نمونه ای از طرح های قدیمی شامل بته جقه، جام، خجسته و بته سروی هستند که هنوز هم در بافت انواع پارچه های ترمه به کار می رود. از جمله طرح های جدید امروزی که البته تلفیقی از نقش های قدیمی و امروزی است، عبارت است از:

  • طرح فرحزاد
  • طرح مارال
  •  طرح پدیده
  • طرح شاهکار
  • طرح صنم
  • طرح پردیس

مدل های رومیزی ترمه جدید

 هر چند که ترمه بافان از طرح های جدید و مدرن استفاده کرده اند ولی باید این نکته را دانست که هر چند طرح ترمه جدید باشد ولی باز ترنج و بته جقه و گل های پیچ کوچک و ریز که در قدیمی ترین طرح های ترمه موجود بوده، در طرح های جدید هم نمایان است و این یعنی اصیل بودن ترمه . این مجموعه تنوعی از انواع مدل های رومیزی ترمه جدید را در طرح ها و رنگ های متنوع به صورت عمده به فروش میر ساند.

جهت سفارش وخرید مدل های رومیزی ترمه جدید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

مدل های رومیزی ترمه جدید