طلسم خانمان سوزی که در حنا هندی قیفی توسط مادر شوهر پنهان شده بود

آغاز طرح های حنا هندی قیفی: با تغییر ذائقه‌ها و در دسترس‌تر شدن مواد تشکیل‌دهنده، طرح‌های حنا به خلاقیت‌های پیچیده و منحصربه‌فرد تبدیل شدند و این تزیینات جزء اصلی تعطیلات، جشن‌ها و در نهایت عروسی شدند.

در واقع، به عنوان پیوندی دیگر بین تاریخ و آداب مذهبی، اگر در مجموعه هندی هر موزه برجسته ای بگردید، احتمالاً نقاشی های قرن هفدهمی را با الهه های هندو مانند دورگا، پارواتی و دیگران با دست های رنگ شده با حنا خواهید دید.

بنابراین، اگر این خمیر آنقدر ارزشمند است که دست الهه ها و خانواده های سلطنتی را لکه دار کند، باید به مواد عجیب و غریب نیاز داشته باشد، درست است؟

با این حال، عروس‌های دیگر به سبک‌های قدیمی‌تر و مرسوم برای رنگ‌ها و زیورآلات بیشتر معامله می‌کنند. هر رنگی از رنگین کمان را در طرح های مدرن حنا پیدا خواهید کرد و دست ها و پاهای عروس ها با جواهراتی که در طرح قرار داده شده اند تزئین شده است.

این خلاقیت ها با خلاقیت ظاهر می شوند. آنها را می توان در زرق و برق غرق کرد، با رنگ های فلزی پوشانید، یا با چندین رنگ روشن کرد.

اگر می‌توانید، لباس عروس قرمز را با طرح‌های مهندی آبی، بنفش یا قرمز ترکیبی تصور کنید – این یک عکس است که بسیاری نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

نقطه ضعف آشکار این مکتب مد، ماهیت شورشی آن است. اما، اگر از چند اخم کردن مهم نیست و همچنان می‌خواهید کمی چاشنی به روند زیباسازی خود اضافه کنید، به یاد داشته باشید که این تنها مهدی عروسی شماست که باید هر طور که می‌خواهید انجام دهید.

حالا بیایید درباره طراحی، هیجان انگیزترین و احتمالاً سخت ترین عنصر تصمیم گیری صحبت کنیم. ماهندی شما مانند یک گل در حال شکوفه ماندگاری کوتاهی خواهد داشت – بدون شک، زمانی که نور کانون ها می تابد می خواهید زیبا، منحصر به فرد و خاطره انگیز باشد.

در اینجا چند ایده برای برانگیختن قوه تخیل شما وجود دارد تا بتوانید در زمان فرا رسیدن زمان، لحظه ای را در نظر بگیرید.