فرش 1700 شانه زیبایی و طراوت را به خانه هایتان می آورد

قالی بافی ایرانی یکی از معروف ترین صنایع ایران است که نظر جهانیان را به خود جلب کرده است فرش 1700 شانه  توجه به هنرهای ایرانی در طول قرون آنچه بالاتر از همه، به آن اهمیت داده اند.

فرش ایرانی به عنوان یک اثر هنری زیبا، نقش و نگار و ترکیب آن در فضایی دو بعدی است تنوع الگوها، استفاده از رنگ های عمیق و زیبا،خوب است.

ترکیب بندی، هارمونی رنگ ها، ترکیب بندی لطیف و شاعرانه از جمله بیشتر آنهاست ویژگی های بارز فرش ایرانی پیشرفت و توسعه صنعتی حمل و نقل در قرن 19 باعث شد کاشفان غربی به سمت شرق سفر کنند و آنها را بسازند.

با میراث فرهنگی این تمدن ها آشنا شد. ویلیام موریس، پیشرومتفکر و هنرمند جنبش هنر و صنایع دستی بریتانیا از اولین کسانی است که اقدام به انجام یک تحقیق در مورد نقوش و نقوش فرش ایرانی در این مقاله، ما یک نشانه‌شناسی را پیشنهاد می‌کنیم.

فرش

رویکردی به معامله بین هنرمندان ایرانی که زیبا و ماندگار شدندطرح های فرش و ویلیام موریس به عنوان پیشگام جنبش های پیشامدرن در اروپا، که اصول اساسی هنر ایرانی (بیشتر فرش) را مطالعه و شناخت و به کار برد.

آنها را به روشی خلاقانه به طرح های دست ساز قابل توجه خود می رساندفرش و فرش، هر منسوجات تزئینی که معمولاً از مواد ضخیم ساخته می‌شود و اکنون معمولاً به عنوان پوشش کف در نظر گرفته می‌شود.

تا قرن 19 کلمه فرش برای هر پوششی مانند رومیزی یا دیوارکوب استفاده می شدبا این حال، از زمان معرفی محصولات ماشینی، تقریباً به طور انحصاری برای پوشش کف استفاده شده است.

هم در بریتانیای کبیر و هم در ایالات متحده، کلمه فرش اغلب برای پوشش جزئی کف به عنوان متمایز از فرش استفاده می شود، که اغلب به زمین چسبانده می شود و معمولاً آن را دیوار به دیوار می پوشاند.