فروشندگان انواع کیف ترمه ای در یزد

کیف ترمه ای نوعی از کیف سنتی است که با پارچه ترمه دوخته میشود. این نوع کیف را امروزه می توان در دست بانوان ایرانی دید. چرا که افراد افراد زیادی به آن علاقمند هستند و دوست دارند که نمونه ای از آن را داشته باشند. کیف ترمه از طرح های پرطرفدار مورد خرید و فروش در بازار است که شهر یزد یکی از مناطق معروف به ترمه دوزی است. در واقع محصولات متنوعی از این نوع پارچه سنتی تولید می شود که کیف ترمه این نمونه از آن است.

معرفی تولیدی کیف ترمه سنتی

کیف ترمه ای

کیف ها برای تسهیل در جابجایی مورد استفاده اغلب افراد قرار میگیرند. جنس کیف یکی از عوامل مهم در کیفیت و مرغوبیت محصول به حساب می آید. برای دوخت انواع کیف ها می توان از پارچه های مختلفی استفاده کرد. پارچه ترمه یکی از پارچه های مرغوب است که طرح های جذاب و منحصر به فردی روی آن نقش بسته است و همین سبب زیبایی دوچندان کیف می شود. پارچه های ترمه دوزی شده از صنایع دستی مشهور استان یزد است که با استفاده از آن می توان در صنعت کیف دوزی تحولی عظیم ایجاد کرده و کیف های خاصی را تولید نمود. افرادی که اکسسوری های سنتی را دوست دارند بی شک طرفدار این نوع کیف سنتی نیز هستند.

مانند انواع دیگر کیف ها برای دوخت کیف ترمه نیز می توان از انواع پارچه ها در کنار هم استفاده کرد که همین خودسبب افزایش حجم تولید و فروش این محصول شده است. در واقع می توان با طرح و رنگ بندی های مختلف این نوع پارچه سنتی، کیف ترمه ای راتولید نمود که هم از نظر مرغوبیت و کیفیت منحصر به فرد باشد.

صنعت کیف سازی یکی از صنایع فعال و پر رونق در سراسر دنیاست. استفاده از کیف ها تبدیل به یکی از لوازم ضروری زندگی افراد شده است که از کوچک و بزرگ همه آن را دارا می باشند و در کشور ما هم کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگی در زمینه کیف دوزی وجود دارد. تولید کیف ترمه ایرانینسبت به سایر انواع کیف ها خود از ویژگی خاصی برخوردار است و آن طرح خاص ترمه است که روی آن بافت می‌شود. همین طرح خاص کیف سبب شده که بتوان حتی برای صادرات نیز در این زمینه وارد فعالیت شد.

پخش کیف و جامدادی ترمه

یکی از کوچکترین انواع کیف های ترمه کیف و جامدادی ترمه است که خود دارای دو سایز کوچک و بزرگ است. ‏این نوعت کیف برای دانش‌آموزان و دانشجویان وسیله مناسبی بوده و می توانند انواع لوازم التحریر خود را در آن جای دهند. مغازه داران و مراکز پخش می توانند کیف جامدادی ترمه را در تعداد بالا و به صورت عمده از طریق این مجموعه سفارش دهند.