فروش استثنائی پارچه ترمه سنتی یزد

آیا شما تاجران پارچه از مرکز فروش پارچه ترمه یزد اطلاع دارید؟ با خرید مستقیم از کارخانه های پارچه بافی ترمه می توان پارچه های سنتی را به صورت عمده و عدلی و با قیمت بسیار مناسب تر از مراکز پخش آن خریداری کرد. این نوع پارچه به دلیل نوع بافت و الیافی که دارد زیبایی و ظرافت بسیار چشم نوازی را به ارمغان خواهد آورد.

فروش پارچه ترمه

کاربردهای پارچه ترمه یزد

فروش پارچه ترمه

پارچه ترمه پارچه ای سنتی است که از جمله صنایع دستی استان یزد محسوب می شود. این پارچه قدمتی دیرینه دارد و از دیرباز نیز مورد توجه هنردوستان ایرانی بوده است. مصرف این پتذچه در گذشته بسیار محدود بوده به طوری که اغلب اشراف و ثروتمندان برای دوخت لباس های مجلسی و اشرافی خود از آن استفاده می کردند. اما امروزه مصارف بسیار گسترده ای پیدا کرده است. نمونه ای از این کاربردها عبارتند ازک

  • دوخت انواع رومیزی های ترمه
  • دوخت روتختی و روبالشتی ترمه
  • انواع پشتی و ست شاه نشین ترمه
  • کیف و کفش ترمه

خرید آنلاین باعث شده تا مردم این نوع خرید را در اولویت کار خود قرار دهند و بتوانند بدون نیاز به ترک خانه، محصول خود را در کمترین زمان خریداری کنند. بازار خرید آنلاین انواع پارچه ترمه نیز به عنوان یک کالای اصلی ایرانی داغ است و مردم دوست دارند آن را بصورت آنلاین و بدون حضور در شهری که این محصول را تولید می کند، خریداری کنند.

با انواع مدل های پارچه ترمه آشنا شوید

فروش پارچه ترمه

در استان یزد و تهران چندین کارخانه بزرگ طراحی و تولید انواع پارچه ترمه وجود دارد که با تولید و بافت انبوه این پارچه سنتی امکان دسترسی متقاضیان به این محصول را در سراسر ایران فراهم کرده اند. این خریداران دوست دارند که این نوع پارچه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خریداری کنند تا بتوانند آن را به فروشگاه ها و مراکز پخش عرضه نمایند.

پارچه ها ترمه دارای انواع متفاوتی از نظر کیفیت و تراکم بافت و جنس نخ و غیره هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

  • پارچه ابریشم طبیعی ترمه
  • پارچه ابریشم مصنوعی ترمه
  • پارچه پلی استری ترمه
  • پارچه نخی ترمه

به ترتیب فهرستی که بیان شده بهترین نوع ترمه همان ترمه ابریشم طبیعی است که امروزه دیگر بافت نمی شود و فقط چند مدل از آن از قدیم مانده است که شاید هنوز برخی از هانواده های ایرانی از مادربزرگان خود با یادگار به ارث برده اند. آنچه امروزه به عنوان ترمه ابریشم مرغوب خرید و فروش می شود ترمه ابریشم مصنوعی است.