فروش زیباترین رومیزی ترمه ابریشمی یزد

فروش رومیزی ترمه که ار محصولات سنتی و صنایع دستی استان یزد است در ایران افزایش پیدا کرده است. می توان تنوع فراوانی از این محصول را در سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت فراوان مشاهده کرد. رومیزی ترمه ابریشمی یکی از بهترین نوع رومیزی هاست که سبب زیبایی و چشم نوازی دوچندان در چیدمان خانه می شود. ظرافت در بافت و طرح های سنتی از جمله دلایل تمایل افراد به خرید این کالای نفیس است.

برای خرید زیباترین رومیزی های ترمه می توان در انواع سایت های فروشگاهی نمونه ای متنوع را در رنگ بندی های زیاد به راحتی مشاهده کرد.

فروش رومیزی ترمه

دوخت زیباترین رومیزی با پارچه ابریشمی ترمه

فروش رومیزی ترمه

ترمه به دلیل دارا بودن طرح و رنگ زیبا و بی نظیر یکی از بهترین انتخاب برای دوخت رومیزی هاست. این پارچه سنتی می توان زیبایی منزل و محل کار شما را چندین برابر کند. رومیزی های ترمه در طرح های مختلف بته جقه و در رنگ بندی متنوع تیره و روشن تولید می شود که به همین دلیل می تواند انواع سابقه ها را به سمت خود جلب کند. با وجود طرح های سنتی که در این نوع پارچه بافت می شود سبب نشده که تنها برای محیط هایی با دکوراسیون سنتی مناسب باشد بلکه با به کارگیری کمی زیرکی و خلاقیت به راحتی از آن می توان در محیط هایی با دکوراسیون متفاوت استفاده کرد.

امروزه طرح های جدیدی از ترمه بافت می شود که علاوه بر محیط های سنتی و کلاسیک برای دکوراسیون های مدرن نیز بسیار کاربردی و پر مصرف است. طرح های شاخ و برگ با بته جقه های تنیده در هم و ریز و درشت به همراه نقش درختان سرو و ترنح نمونه ای از طرح های تلفیقی است که نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند.
همچنین رومیزی ترمه در انواع طرح مربع،مستطیل و دایره دوخته می شود که بسته به نوع طرح و
اندازه میز می توانند خریداری شوند.

ست 3 تکه رومیزی با پارچه ترمه ابریشمی بافت یزد

فروش رومیزی ترمه

ست سه تکیه رومیزی ترمه ابریشمی یکی از پر طرفدارترین انواع رومیزی ترمه می باشد. این رومیزی زیبا در سه تکیه مجزا شامل دو عدد رومیزی کوچک و یک عدد رانر در طرح ها و رنگ های متفاوت و متنوع تولید می شوند.
جهت محافظت از ترمه در این نوع رومیزی پشت آن آستری دوزی شده و دور تا دور آن با استفاده از مغزی های طلایی لبه دوزی می شود. در دوخت رومیزی های ترمه به دلیل افرایش دوام و ماندگاری آنها  از آستری های تافته استفاده می شود.