فروش پارچه ترمه با رنگهای شیک و جدید

رنگ ها همیشه بیشترین تاثیر را بر روی انسان می گذارند. شاید از طرحی از پارچه به دلیل رنگی که دارد خوشمان نیاید و لی همان طرح با رنگی دیگر ما را به سمت خود جذب می کند. در بافت پارچه هم رنگ ها مهم ترین فاکتور برای زیبا و خاص جلوه دادن آن طرح از پارچه هستند.

پارچه ترمه رنگی

پارچه ترمه رنگی

تنوع رنگ هنگام بافت پارچه ترمه مهم است. گاهی استفاده از رنگ های مکمل مانند قرمز و سبز ترکیب رنگ بسیار زیبا و جذابی را برای بیننده بوجود می آورد به طوری که تمایل او برای خرید دوچندان می شود. گاهی هم طرح به گونه ایست که بافنده نباید از رنگ های متضاد استفاده کند بلکه باید یک هارمونی و ترکیب یکدستی از رنگ ها را بر روی پارچه ترمه پیاده کند.

پارچه ترمه رنگی

امروزه چون بافت ترمه ها ماشینی شده و اغلب با دستگاه های صنعتی انجام می شود، برای رنگ آمیزی هر طرح از فتوشاپ استفاده می شود و از قبل می توان ترکیب بندی رنگ ها را در کنار هم مشاهده کرد و پارچه ترمه رنگی که مدنظر بافنده است را بر روی این نرم افزار به صورت دقیق پیاده کرد و بعد آن را برای بافت به دستگاه داد.

پارچه ترمه رنگی

امروزه بافندگان برای انتخاب رنگ دستشان باز تر است و بر خلاف ترمه های دست بافت گذشته که باید نخ های ابریشم به صورت طبیعی و با مواد گیاهی رنگ می شد و  تولید رنگ ها بسیار محدود هم بود، امروزه چون اغلب از رنگ های مصنوعی استفاده می شود، تنوع رنگی بسیار بالاست و به طور مثال می توان 10 رنگ آبی را ساخت که هیچ کدام هم مانند دیگری نیست.

پارچه ترمه رنگی

همین امر سبب شده که بتوان نخ هایی با رنگ های شیک و جدید تولید کرد و در نهایت تنوع رنگی پارچه های ترمه زیاد باشد. اگر به دنبال پارچه ترمه رنگی زیبا و در عین حال سنتی با طرح های متنوع هستید، این سایت اینترنتی این امکان را برای شما خریداران عمده فراهم کرده است تا بتوانید از طریق ارتباط با واحد مشاوره و فروش پارچه های ترمه رنگی شیک و جدید را خریداری کنید.

پارچه ترمه رنگی