قیمت فروش رانر ترمه یزد

قیمت رانر ترمه با توجه به پارچه مصرفی برای دوخت آن بسیار متنوع است ولی حدود قیمتی که برای آن وجود از 50 هزار تومان شروع قیمت رانر ترمه یزد است.

رانر ترمه یزد

آیا رانر ترمه را می شناسید؟ آیا موارد مصرف آن را می دانید؟ رانر نوعی رومیزی است است که در انواع جنس ها و با انواع پارچه ها تولید می شود. نوع ترمه آن هم چند سالی است که طرفداران خود را پیدا کرده است و تولید و فروش آن رونق پیدا کرده است. اغلب ابعاد تولیدشده برای رانر به دوصورت بزرگ و کوچ و در دو شکل است:

  1. نوع مستطیلی رانر ترمه که در ابعاد 160*50 است.
  2. نوع سه گوش آن که بیشتر به همین صورت تولید و فروخته می شود.

طرح هایی ه برای بافت ترمه استفاده می شود بسیار متنوع و فراوان است. خوبی محصولات ترمه این است که میتوان آن ها را با هم ست کرد و به صورت یک طرح و یک رنگ سفارش داد. بافت رانر ترمه هم به گونه ایست که می توان آن را با دیگر رومیزی های ترمه به صورت طرح و رنگ یکسان انجام داد.

کاربردهای رانر ترمه

موارد استفاده و کاربردی رانر ترمه فراوان است و هر شخص بنا به نیاز و سلیقه خود این نوع محصول ترمه را خریداری نموده و بهره می برد:

  • برای اپن آشپزخانه
  • میز ناهارخوری
  • میز پذیرایی
  • طاقچه اتاق
  • میزهای جلومبلی

 

فروش رانر ترمه

فروش رانر ترمه در مراکز و فروشگاه های ترمه فروشی و مغازه های متفرقه هم وجود دارد. محصول ترمه به گونه ایست که می توان در کنار محصولات دیگر پارچه ای ترمه را هم خرید و فروش کرد. رانر تک و رانر سه تیکه در طرح ها و رنگهای متنوع و سنتی به فروش می رسد.

قیمت فروش رانر ترمه

قیمت رانر ترمه تنوع زیادی دارد. دلیل این تنوع فاکتورهای بسیاری از جمله نوع نخ پارچه و تعدا رنگ بندی موجود در آن است. قیمت فروش رانر از 50 هزار تومان به بالا قیمت دارد و لی اگر شما قصد خرید عمده و تجارت این محصول را داشته باشید قطعا قیمت کمتری برای تعداد عمده آن برایتان در نظر گرفته میشود. برای اطلاع از قیمت عمده رانر ترمه و دیدن طرح های متنوع آن می توانید با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.