قیمت پشتی ارزان ترمه به قیمت کارخانه

قیمت پشتی ارزان امروزه در بازار فروش بسیار خوبی دارد. چرا که این نوع محصول سنتی به دلیل زیبایی و کارآمدی بالایی که دارد همیشه مورد استفاده ایرانیان بوده است. خرید پشتی سنتی مخصوصا قبل از عید که خانم های خانه دار دوست دارند دکوراسیون خانه خود را تغییر دهند و همچنین در فصول گرم سال به دلیل استفاده در محیط های باز بیشتر می شود. در واقع حجم فروش در این بازه زمانی بیشتر است.

قیمت پشتی ارزان

فروش پشتیهای سنتی یزد

قیمت پشتی ارزان

پشتی ترمه یزدی وسیله ای برای تکیه دادن است. این پشتی ها ترکیبی از سنتی و مدرنیته هستند، که در رنگهای گوناگون آبی قهوه ای قرمز و غیره یافت میشوند. فروش پشتیهای سنتی از طرق مختلفی انجام می پذیرد. روش حضوری و اینترنتی که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود است. نکته قابل توجه هنگام خرید این است که باید به کیفیت و الیاف داخلی پشتی ها توجه کرد. چرا که یکی از مهم ترین دلایل ماندگاری و دوام پشتی همین موارد است.

الیاف که داخل زیرانداز و بالشت استفاده می‌شود از الیاف باکیفیت هستند و برای بدن شما حساسیت ایجاد نمی‌کند. این الیاف بسیار نرم هستند و زود روی هم نمی نشیند و پشتی و زیرانداز زود از بین نمی رود.

استفاده از پشتی سنتی در سفره خانه ها و رستوران های سنتی می تواند نمای بسیار زیبایی را به فضا بدهد. زیرا ترمه خود نمادی سنتی و نفیس است.

تولیدی پشتی سنتی ترمه در تهران

قیمت پشتی ارزان

از آنجایی که شهر یزد قطب نساجی و بافت پارچه های سنتی از جمله ترمه و جاجیم است. برای تولید پشتی های سنتی نیز کارگاه ها و تولیدیهای زیادی در این شهر وجود دارد تا به صورت مستقیم با تولید و دوخت انواع پشتی ها بتوان آن ها را به سراسر کشور عرضه کرد. اصفهان و کاشان و کرمان نیز از دیگر شهرهای تولیدکننده پشتی سنتی هستند.

در تهران نیز به دلیل تراکم جمعیت و وجود سلیقه های مختلف می توان تولیدی های پشتی و دیگر محصولات ترمه از جمله رومیزی و کیف و … مشاهده کرد. کارخانه بافت ترمه نیز در تهران هم وجود دارد. البته بیشتر پارچه های از شهر یزد به دیگر نقاط ارسال می شود.

خرید پشتی از تولیدی های معتبر سبب می شود که محصول خریداری شده کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و بتوان سال های زیادی بدون آسیب دیدن از ان استفاده کرد. رنگ ثابت و قابل شست و شوبودن و همچنین الیاف باکیفیت از جمله مزایای خرید این محصول سنتی است.

تفاوت بارز پشتی مرغوب با پشتی نامرغوب این است که از پشتی مرغوب میتوان سال ها استفاده نمود بدون اینکه ذره‌ای خراب شود. 

قیمت پشتی ارزان