لیست قیمت پارچه ترمه پلی استر

در بازار انواع و اقسام پارچه های ترمه وجود دارند که هر کدام برای یک تولیدی است و قیمت های مخصوص خود را دارد. ترمه پلی استر همیشه ارزان ترین نوع پارچه ترمه بوده که چند سالی است عرضه آن نیز بنا بر درخواست و سفارش مشتریان بیشتر شده است.

 

آیا کیفیت ترمه پلی استر خوب است؟

یکی ازسوالات مهمی که ذهن خریدارن پارچه پلی استری را مشغول می کند این است که آیا این نوع پارچه از کیفیت خوبی برخوردار است؟ آیا دوام و ماندگاری خواهد داشت؟

اگر سری به کارگاه ها و کارخانه های پارچه بافی بزنید ملاحظه خواهید کرد که بیشترین نخی که امروزه در صنعت بافت پارچه به کار می رود نخ پلی استر است.

پلی استر به دلیل نوع بافتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است. در صنعت پوشاک هم این نوع نخ بیشترین استفاده را دارد.

تولیدکنندگان ترمه نیز امروزه از این نوع نخ برای بافت انواع پارچه های خود بهره می برند. البتع که نخ پلی استر به زیبایی و ظرافت نخ ابریشم نیست ولی جایگزین خوبی برای آن است. چرا که  ازقیمت بسیار پایین تری برخوردار است و همین امر سبب تمایل بیشتر تاجران به خرید عمده آن شده است.

موارد مصرف پارچه ترمه

هر چند این نوع پارچه نوعی محصول سنتی است ولی باید در نظر گرفت که می توان در انواع وسایل به کار برد. چون علاوه بر طرح های سنتی امروزه از طرح های مدرن نیز استفاده می شود.

  • لباس ترمه
  • مانتو ترمه
  • کیف ترمه
  • کفش ترمه
  • رومیزی ترمه
  • کوسن ترمه
  • روتختی ترمه
  • صندوقچه ترمه

علاوه بر تولیدکنندگان کیف و کفش خانم های خانه دار نیز می توانند به راحتی از این نوع پارچه برای دوخت لباس و یا مانتو های خود استفاده کنند.

ترکیب پارچه کتان و ترمه یا پارچه نخ و ترمه می تواند باعث زیبایی بیشتر  لباس های شما شود.

 

خرید عمده پارچه ترمه پلی استر

خرید عمده به گونه ایست که همیشه سبب سورآوری بیشتری برای خریداران عمده و تاجران می شود که برای انواع محصولات ترمه نیز این امر صدق می کند. در واقع فروش عمده هر محصولی برای خریدارنش مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این مجموعه اقدام به فروش عمده انواع پارچه ترمه پلی استر نموده است. خوشاختانه نمایندگی ترمه یزد نیز اقدام به فروش عمده و ارئه لیست قیمت پارچه ترمه پلی استر از طریق همین سایت نموده است. شما می توناید این محصول را با قیمت استثنایی از ما خرید کنید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای اطلاع از لیست قیمت پارچه ترمه پلی استر با انواع کیفیت ها و طرح های متنوع از طریق کارشناس فروش این مجموعه اقدام کنید.[/box]

 

لیست قیمت ترمه پلی استر

آیا از لیست قیمت ترمه پلی استر در سال 98 اطلاع دارید؟ ترمه های پلی استر دارای تنوع مدل و طرح هستند. به عنوان مثال 10 نوع رومیزی ترمه پلی استر وجود دارد، از جمله رومیزی مربع، رومیزی گرد، رومیزی رانر، رومیزی عسلی و غیره.. هر کدام هم دارای تراکم و کیفیتی است که همین امر در قیمت آن ها نیز اثر مستقیم دارد.

برای خرید عمده پارچه ترمه پلی استر و انواع محصولات آن می توانید از طریق این مجموعه اقدام نموده و سفارشات عمده خود را به ثبت برسانید.