نقل هما ارومیه که مهریه دختر ایرانی شد

اول از همه، میله های انرژی برای افراد فعال بدنی و افراد خسته که کاهش قند را در بدن احساس می کنند در نظر گرفته شده است. بهتر است برای افزایش انرژی نیم ساعت قبل از تمرین و بعد از تمرین برای بازیابی قدرت مصرف کنید.

علاوه بر این، زمانی که قبل از ظهر در محل کار احساس افت فرم کردید، می توانید آنها را بخورید (اگر فردی فعال از نظر بدنی باشید به عنوان چربی ذخیره نمی شود).

با این حال، قطعاً نباید آنها را در عصر بخورید. وقتی صحبت از ترکیب آنها می شود، آنها حاوی کربوهیدرات هستند، اما محرک هایی مانند کافئین و ال-کارنیتین چربی سوز نیز دارند.

با این حال، مزیت این است که میله‌ها سبک هستند، معده را سنگین نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون احساس سنگینی در معده ورزش کنید.

علاوه بر این، آنها نسبت به نقل هما ارومیه های معمولی شاخص گلیسمی پایین تری دارند، یعنی باعث نوسان انسولین نمی شوند.طور کلی، این کافه ها برای افرادی است که

سبک زندگی فعالی دارند و برای دخترانی که زمانی برای ناهار ندارند.

می توانید آنها را بلافاصله بعد از تمرین، در مدت 15 دقیقه، در حالی که هنوز گرم هستید بخورید.

آنها می توانند به جای شام، به عنوان یک وعده غذایی سالم سرو کنند. مطمئناً نباید آنها را در عصر خورد زیرا کربوهیدرات ها انباشته می شوند.

در مورد ترکیب این میله ها، آنها حاوی پروتئین و کربوهیدرات، چربی، مقداری شکر قهوه ای یا فروکتوز هستند.

این کافه ها برای افرادی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند طراحی شده اند و می توانید آنها را به عنوان میان وعده در طول روز مصرف کنید، اما حتما همراه آن ها آب فراوان بنوشید.

علاوه بر این، بهتر است آنها را تکه تکه نکنید، زیرا می توانید سریعتر گرسنه شوید و با صبر کردن تا شام مشکل خواهید داشت.

بنابراین، پس از خوردن یک نوار پروتئینی، برای مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. از طرف دیگر، شکلات تخته‌ای معمولی باعث می‌شود شما به سرعت احساس گرسنگی کنید و هوس چیزی شیرین کنید.