پاره شدن ساپورت زنانه مشکی خواننده معروف در جشن گرمی

بیایید با رنگ های کلاسیک شروع کنیم. ما می‌توانیم رنگ را کاملاً به سایه پوستمان انتخاب کنیم و یک “پوست دوم” یا یک سایه تیره تر ایجاد کنیم که به لطف آن جلوه ای برنزه خواهیم داشت.

رنگ های کلاسیک شامل گرافیت و مشکی است.

هنگام انتخاب یک رنگ جسورانه تر از جوراب شلواری، ارزش استفاده از چرخه رنگ را دارد تا کاملاً با یک ظاهر طراحی هماهنگ شود.

ساپورت زنانه مشکی برجسته است و بنابراین می تواند به ما کمک کند توجه را از قسمت دیگری از بدن دور کنیم. با این حال، موارد نادرست می تواند پاهای ما را ضخیم تر و کوتاه تر نشان دهد.

راه راه های عمودی – چنین مدل هایی با احتیاط بر خط پاها تأکید می کنند و در عین حال آنقدر آن را مشخص نمی کنند که توجه اطرافیان را به خود جلب کند.

همچنین قابل ذکر است جوراب شلواری با درز عمودی در پشت.

در طول سال ها، آنها به نماد جذابیت تبدیل شده اند. آنها جلوه ای فوق العاده زنانه می دهند، به عنوان مثال در ترکیب با یک دامن مداد کلاسیک.

تور ماهی – احتمالا برای هر یک از ما شناخته شده است. آنهایی که چشم‌های بزرگ دارند برای خانم‌های لاغری که می‌خواهند حجم دهند مناسب هستند، در حالی که آنهایی که از

توری ظریف ساخته شده‌اند به هیچ وجه پاها را ضخیم نمی‌کنند و علاوه بر این، چنین الگویی خطر ناکافی بودن استایل را به حداقل می‌رساند.

سایز بزرگ – خانم‌هایی که سایز بزرگ‌تر دارند، باید روی یک الگوی کوچک و منظم، مانند نقطه‌ها یا قلب شرط‌بندی کنند.

برای شبح های کوچک – انواع الگوهای بزرگ، به ویژه الگوهای هندسی، و همچنین الگوهای رنگارنگ.

کلین – عنصری از جوراب شلواری ساخته شده از مواد ضخیم تر است که مکان های صمیمی و / یا بخشی از باسن را می پوشاند. اغلب اندازه مشخص می کند که جوراب شلواری دارای بند است یا خیر. به لطف چنین تقویتی، جوراب شلواری دوام بیشتری خواهد داشت.