پارچه ترمه حسینی در تهران

ترمه پارچه ای است بسیار ظریف و زیبا که امروزه در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته است. از دیرباز در شهر یزد هنرمندان با ذوق و هنر خود طرح های زیبا و چشم نوازی را  با دست خود می بافتند. ترمه حسینی یکی از کارگاه هایی که حدود نیم قرن در زمینه ترمه فعالیت دارد و یکی از بزرگ ترین تولیدی های ترمه در استان یزد است.

پارچه ترمه حسینی

آیا شرکت ترمه حسینی یزد را می شناسد؟

ترمه حسینی حدود پنجاه سال فعالیت در زمینه طراحی و نقشه زنی و بیش از 10 سال سابقه در تولید ترمه دارد.  یکی از معروف ترین برندهای ترمه در استان یزد و حتی کشور  ترمه حسینی است.

این شرکت به پشتوانه تجریه و استفاده از فناوری مدرن در طول یک دهه توانسته است به گسترده ترین مجموعه تولید ترمه در کشور تبدیل شود. ترمه حسینی باتولید ترمه در صدها طرح و رنگ توانسته است سلایق مشتریان خود را تامین کند.

لازم به ذکر است که ترمه هم به صورت پارچه و هم پنل به بازار عرضه می شود. پارچه ها و پنل های ترمه حسینی در سایز های متنوع برای استفاده های مختلف کاربرد دارد.

پارچه ترمه حسینی

از پارچه ترمه حسینی برای تولید محصولات جانبی مثل کیف، کفش، تابلو، شال و… استفاده میشود.ترمه حسینی علاوه بر استان یزد، درتهران و سراسر کشور عرضه می شود.

خریداران عزیز تهرانی که تمایل دارند پارچه ترمه حسینی را تهیه و خریداری کنند با این سایت در تماس باشند.

منبع: ترمه یزدی

جهت ارتباط با مدیر فروش و مشاوره تماس بگیرید.

مدیر فروش                  فاطمه باقری            09136729054