پزشکی با تفنگ دوربینی اسباب بازی توده ای را از بدن بیمار خارج کرد

که این یکی از بهترین راه ها برای یادگیری از طریق بازی است. آنها می توانند برای مدت طولانی تری روی بیماران خود و مهارت های بازی مستقل بازی کنند.

آنها هماهنگی دست و چشم و مهارت های حل مسئله و خوبی را توسعه خواهند داد، مطمئناً آنها نیز سرگرم خواهند شد. اگر اسباب بازی های پازلی شما به قطعات تازه نیاز دارند، پازل های چوبی ما را در اینجا بررسی کنید.

فراتر از مهارت‌های جسمی و شناختی، کودک شما هنگام بازی با اسباب‌بازی، طیفی از مهارت‌های اجتماعی را توسعه می‌دهد.

رشد روانی و رشد اجتماعی مستلزم آن است که کودکان به صورت مشارکتی و مستقل بازی کنند.

وقتی با اسباب‌بازی‌های آموزشی در محیط‌هایی مانند وانمود کردن جراحی‌های پزشکان یا یک کافه با مجموعه آشپزخانه‌تان بازی می‌کنید، فرزندتان در مورد هنجارهای اجتماعی و نحوه تناسب آنها با دنیای اطراف خود یاد می‌گیرد!

به چند اسباب بازی اجتماعی نیاز دارید؟ جلوترش رو نگاه نکن!

در نهایت، ما فکر می‌کنیم که استفاده از تفنگ دوربینی اسباب بازی برای یادگیری از طریق بازی راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و گذراندن زمان با کیفیت با فرزندانتان است.

شما بزرگ‌ترین معلم فرزندتان هستید و وقتی الگو می‌گیرید و نحوه بازی با اسباب‌بازی‌ها را نشان می‌دهید، به فرزندتان نشان می‌دهید که برای یادگیری و تفریح امن است.

وقتی اسباب‌بازی‌های چوبی را به کودک خود می‌دهید تا با آنها بیاموزد، به او اجازه می‌دهید لذت آموزش را تجربه کند و می‌توانید در ایجاد پایه‌هایی برای رشد فرزندتان کمک کنید.

تحقیقات در مورد بازی کودکان نشان داده است که تفاوت های جنسی ثابت وجود دارد.

با این حال، بسیاری از تحقیقات در محیط های پیش دبستانی یا تجربی انجام شده است.

داده های تحقیق گزارش شده در مطالعه حاضر اطلاعات هنجاری در مورد فعالیت های کودکان در خانه ارائه می دهد.

نمونه های رفتار بازی یک هفته ای 17 پسر پیش دبستانی و 22 دختر پیش دبستانی از دفتر خاطرات مادران به دست آمد. کودکان حدود 20 درصد از زمان بیداری خود را صرف بازی می کنند.