کرم کنجد بخورید و پوستی به زیبایی ماه داشته باشید

خواص کرم کنجد و کنجد حاوی مقدار زیادی ریز عناصر و ارزش غذایی لازم برای عملکرد مناسب بدن مانند فسفر، منیزیم، آهن، روی، مس یا سلنیوم است.
به لطف لسیتین، کنجد حافظه و تمرکز را بهبود می بخشد در حالی که آنتی اکسیدان ها – سزامول و سزامینول – از سرطان جلوگیری کرده و روند پیری را به تاخیر می اندازند.
همین مواد باعث می شود این دانه های نامحسوس راه حلی عالی برای عفونت ها باشند زیرا ایمنی بدن را بهبود می بخشند.
دلیلی وجود دارد که این گیاه در طب سنتی چینی به دلیل خواص خلط آور آن به عنوان درمان سرماخوردگی و همچنین سرفه های مداوم استفاده می شود. علاوه بر این، فشار خون را تنظیم می کند، از ایجاد لخته جلوگیری می کند و خاصیت ادرارآوری دارد.
همچنین به درمان یبوست و بواسیر کمک می کند و استخوان ها، دندان ها، مو و ناخن ها را تقویت می کند. دانه‌های کنجد دارای ویتامین‌های ارزشمندی مانند ویتامین‌های A، E و گروه B هستند. آنها همچنین حاوی موادی مانند به عنوان مثال هستند.

کنجد
تریپتوفان که یک ترکیب ضروری برای سنتز سروتونین و ملاتونین است. روزانه یک مشت کنجد باید به حل مشکلات مربوط به به خواب رفتن کمک کند. دانه های کنجد تحت کنترل شدید
شایان ذکر است که به انتخاب محصولاتی که این گیاه ارزشمند روی آنها رشد می کند، توجه ویژه ای شود.
شرکت Unitop در میان سایرین، دانه‌های آفریقایی را برای تولید اسنپ کنجد انتخاب می‌کند و به‌علاوه آن را قبل از تولید میان‌وعده تفت می‌دهد – این تأثیر مثبتی بر طعم غنی آن دارد در حالی که خود این فرآیند در بین تولیدکنندگان یک اصل نیست.
منبع خام باید با خلوص بیشتر از استاندارد مشخص شود – یک سنگریزه در چندین تن دانه تمام آن چیزی است که برای رد یک تحویل لازم است.
اندازه دانه ها برای تولید اسنپ کنجد نیز قابل توجه است. بنابراین، شرکت Unitop تنها دانه‌های بزرگ‌تر و پرتر را برای تولید میان‌وعده‌های سالم‌تر خود انتخاب می‌کند و این باعث می‌شود که کنجدها به‌طور استثنایی ترد شوند و طعمی بی‌نظیر به آن‌ها می‌دهند.