آجر نسوز نما اراک باعث آتش سوزی خانه ی بایدن شد

دیگر ساخت‌وسازهای مهندسی شده آجر نسوز نما اراک در این زمان شامل دودکش‌های بلند، فانوس‌های دریایی و طیف باورنکردنی از سازه‌های صنعتی بود.

این استفاده از آجر در یک زمینه مهندسی شده، میراث قابل توجهی از فانوس دریایی نورث آنست ، شتلند، تا ایستگاه سنت پانکراس ، لندن، به جا گذاشته است. 

در این زمان از آجر در سراسر بریتانیا برای ساخت ردیف های وسیع مسکن برای کارگران صنعتی استفاده می شد

اواسط قرن نوزدهم شاهد تغییرات قابل توجهی در روش ساخت آجر بود. معرفی بسیاری از فرآیندهای جدید برای شکل‌دهی آجر و پیشرفت‌های فناوری کوره، آن را آسان‌تر در دسترس قرار داد.

و همچنین امکان تولید انبوه اشکال خاص، رنگ‌های مختلف و آجرهای لعابدار و رو به رو با کیفیت بالا را فراهم کرد. این امر به عصر طلایی آجرکاری تزئینی بین سال‌های 1860 و 1890 منجر شد.

آجر

که شاهد آن بودیم که عناصر حتی در کاربردی‌ترین ساختمان‌ها گنجانده شدند. این با ساخت کارخانه فرش تمپلتون ، گلاسکو، در سال 1892 به اوج خود رسید.

ویژگی های فنی متعددی از این دوره وجود دارد، از جمله الگوهای پیوند قابل تشخیص که در سراسر آجرکاری بریتانیایی دیده می شود. اندازه آجرکاری و اندازه آجرها در اواخر قرن نوزدهم افزایش یافت. 

هر دو باند و گیج به طور قابل توجهی بسته به منطقه متفاوت بودند. آجرکاری دیوار حفره ای – که از نظر ساختاری عملکرد متفاوتی با دیوارهای آجری جامد دارد.

نیز در قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، این همیشه با استفاده از باند برانکارد ثابت نمی شود. در جایی که از سربرگ ها برای بستن در سراسر حفره استفاده می شود.

ممکن است پیوندهایی مانند پیوند تله موش دیده شود، مانند مسکن آجری در خیابان اصلی، نیوتن گرانج، که قدمت آن به سال 1872 می رسد.

در طی قرن‌ها، این پیشرفت‌ها میراثی از ساختمان‌های آجری را برای ما به جا گذاشته است که حفظ و تعمیر صحیح آن‌ها مهم است.