نان جو برای لاغری بخت دختر سمنانی را باز کرد

رایج ترین نوع نان در کشورهای غربی است بیش از نیمی نان جو برای لاغری استفاده می کنند که حاوی نان هایی از نان حفظ شده بر پایه آرد گندم سفید است.

محفوظ (که در کاسه پخته می شود) انواع خاصی از نان مانند نان کشمشی شیرین و نان گندم کامل یا قهوه ای را نیز شامل می شود.

نان خمیر ترش که شامل نان های باگت و بیشتر نان های چاودار است، روی میز پخت تخت یا روی ورقه پخت پخته می شود. انواع پخته شده با مخمر اضافه شده به خمیر شامل بسیاری از انواع نان رول شده است.

بیشتر نان در خانه پخته می شد. اگرچه نانوایی های تجاری چندین قرن پیش وجود داشتند، اما استفاده از ماشین آلات تا دهه 1920 ظاهر نشد.

در ابتدا، این فناوری تا حد زیادی محدود به کشورهای صنعتی بود و از آن زمان به تدریج در بین کشورهای در حال توسعه گسترش یافت.

نان

اگرچه تا به امروز بسیاری از کشورهای در حال توسعه، به ویژه در آفریقا، که هنوز در آنها نان تهیه می شود. در مقیاس بزرگ، در خانه ها.

اکثر نان های سریع در خانه پخته می شوند این محصولات پخته شامل نان سودا، نان چای سبوس دار، رول نان تخت و انواع پنکیک تخت و گرد است.

این غذای اصلی در بسیاری از نقاط جهان است مردم آمریکای مرکزی انواع مختلفی از نان مسطح تهیه شده از ذرت یا آرد گندم معروف به تورتیلا را می خورند. و مردم خاور دور انواع مختلف نان تخت را از آرد برنج می سازند.

در مورد مردم هند، آنها نان مسطح به نام چپاتی می خورند که شامل گندم درشت آسیاب شده است. در شرق عرب، نان مسطح معروف به نان از گندم تهیه می شود.

نان مسطح اغلب با دست درست می شود، که در آن خمیر را با ضربات سبک با کف دست ورز داده و پهن می کنند و سپس در فر با دمای بالا می پزند.