پسته شور باعث نجات کودکی از مرگ شد

 پسته شور در نوع خواصش تفاوتی با پسته خام ندارد و هر آنچه شما در مصرف پسته خام می توانید به دست آورید.

در پسته شور هم عایدتان خواهد شد تفاوت در سلیقه شخصی و انتخاب طعم و پسند افراد است ‌که گرایش ها را برای خرید متفاوت می سازد.

چرا پسته را نمک می زنند یکی از قدیمی ترین روش های نگهداری مواد غذایی استفاده از فرآیند خشک کردن است.

این فرآیند علاوه بر جلوگیری از فساد مواد غذایی، وزن و حجم محصول را نیز کاهش داده و بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری آن را آسان می کند بنابراین، اینها برخی از دلایل نمک زدن پسته است.

میوه های خشک، آجیل و دانه ها محصولاتی هستند که رطوبت قسمت خوراکی آنها به طور طبیعی در بدو ورود زیاد است و بیشتر این رطوبت از طریق خشک کردن به روش های مختلف به دست می آید.

پسته

آجیل معمولاً در ماه های مرداد و شهریور رشد می کنند آنها آن را خام نگه می دارند و اگر هوا گرم است، ذخیره سازی سرد ضروری است.

آجیل خام به تدریج بین عرضه کنندگان توزیع می شود و با توجه به میزان فروش و رضایت مشتری نیز معطر می شود و به فروش می رسد.

اگرچه آجیل خام را می توان تا یک یا دو سال در یخچال نگهداری کرد، آجیل های یخچالی باید در عرض چند هفته مصرف شوند زیرا گرما و رطوبت احتمال رشد قارچ را افزایش می دهد و می تواند باعث پوسیدگی آجیل شود.

به همین دلیل است که شرایط نگهداری آجیل بسیار مهم است تفاوت بین آجیل بو داده و آجیل خام در نمک استفاده شده در آجیل بو داده است.

وقتی آجیل ها با نمک پخته می شوند طعم متفاوتی دارند و بعضی ها آن را بیشتر دوست دارند، اما ندانستن این که نمک اضافه می کند مصرف ما را محدود می کند.

این بدان معناست که بدن ما در طول روز به مقدار محدودی نمک نیاز دارد و خوردن نمک بیشتر می تواند به سلامت ما آسیب برساند و منجر به بیماری های قلبی عروقی و فشار خون بالا شودبه همین دلیل توصیه می شود.

آجیل خام مصرف شود و در صورت امکان از آجیل بو داده پرهیز شود آجیل از گروه آجیل ها است و میوه ها تازه نیستند. با خشک شدن میوه، برخی از خواص خود را نسبت به میوه های تازه از دست می دهد.

بنابراین حرارت دادن آن در فرآیند بو نیز باعث کاهش دوباره برخی از خواص آن می شودنقش نمک و سایر طعم‌ها و ادویه‌هایی که برای بوی پسته استفاده می‌شوند را نباید نادیده گرفت طعم غذاهای برشته شده برای هیچ کس زیاد نیست.

راهی برای دادن طعم جدیدی به آنها که معمولاً در پردازش آجیل و سایر غذاها استفاده می شود و با ذائقه ما برای انسان بسیار مطابقت دارد.

برشته کردن نه تنها طعم را تغییر می دهد، بلکه آنزیم های مخرب را نیز از بین می برد، به این معنی که آلاینده ها از بین می روند.