پسته شور را بخورید و از بی خوابی خداحافظی کنید

بنابراین زمان آن رسیده است که گیاهان را به عنوان درمان های ممکن در نظر بگیریم اکثر اعضای جنس پسته شور شباهت های شیمیایی و درمانی دارند میوه ها آجیل رزین و برگ های برای درمان اگزما عفونت های گلو  آسم سنگ کلیه اسهال و معده درد با خواص قابض تب بر ضد التهاب ضد باکتری ضد ویروسی سینه ای و تحریک کننده استفاده می شود.

علاوه بر این مغز درخت پسته با مقایسه سه عصاره مختلف از تیمارهای مغز پسته خام بو داده و بو داده با بخار باعث واکنش های آلرژیک ناشی می شودمهم ترین یافته این مطالعه کاهش موفقیت آمیز اتصال توسط عصاره پسته با استفاده از فرآوری بخار برشته بدون تغییر قابل توجهی در کیفیت حسی محصول بود.

یک محصول با ارزش بالا است که به دلیل ویژگی های تغذیه ای و مزایای سلامتی آن در سطح جهانی مصرف می شود ایالات متحده پس از ایران دومین تولید کننده پسته محسوب می شود نشان داده است که پلی‌فنل‌های موجود در پسته‌های پوسته‌دار خام طبیعی و مغز پسته شور بوداده در دستگاه گوارش فوقانی در طول هضم شبیه‌سازی شده انسان قابل دسترس هستند.

بر اساس این شواهد هدف از مطالعه حاضر بررسی این موضوع بود که آیا پلی‌فنل‌های استخراج‌شده از پسته با پوست خام طبیعی و از مغز پسته شور بو داده دارای خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی هستند.

حتی در دوزهای پایین‌تر نسبت به آنچه مشاهده شده است در ادبیات ما از دو مدل مختلف استفاده کردیم درختان پسته در شرایط خشکسالی زنده می مانند و عملکرد به طور قابل توجهی تحت تأثیر محدودیت های کم آبیاری متوسط و زمان بندی مناسب در طول فصل رشد قرار نمی گیرد.

بررسی اخیر کارایی آنها در استفاده از آب برای کشت نشان می دهد که درختان پسته در شرایط خشکسالی زنده می مانند و عملکرد به طور قابل توجهی تحت تأثیر محدودیت های کم آبیاری متوسط و زمان بندی مناسب در طول فصل رشد قرار نمی گیرد.